سرپرست استانداری گیلان با اشاره به اینکه گیلان استانی پیشتاز در تهیه سند آمایش سرزمین بوده است، تاکید کرد: باید از محتوای این سند و بانک اطلاعاتی به خوبی بهره مند شد و آن را مبنای فعالیت ها قرار داد.

به گزارش ایسنا-منطقه گیلان، ارسلان زارع در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی با بیان اینکه فعالان بخش خصوصی عرصه های تولید، صادرات و خدمات رکن اساسی توسعه استان محسوب می شوند، تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی از فعالان همه بخش های اقتصادی اعم از صنعت، کشاورزی، تجارت و بازرگانی حمایت و پشتیبانی کنند و در تسهیل امورات آنان بیش از پیش کوشا باشند.

وی افزود: علاوه بر اولویت های گذشته صنعت استان، می توان با سرمایه گذاری در بخش انرژی های تجدید پذیر و نو به عنوان اولویتی مهم برای استان مان حسب ضرورت توجه بیشتری به حفظ محیط زیست کرد و در راستای توسعه پایدار استان گام برداشت.

سرپرست استانداری گیلان بر لزوم تهیه و تدوین بانک اطلاعاتی زمین در استان در جهت سهولت بخشی به فرایند سرمایه گذاری های بخش خصوصی در استان تاکید کرد و یادآور شد: ارائه اطلاعات دقیق از اراضی موجود و مناسب فعالیت های اقتصادی در استان و کاربری آن ها می تواند بخشی از انتظارت علاقمندان به سرمایه گذاری در استان را برآورده کند.

زارع از تولیدکنندگان و صادرکنندگان گیلان، خواست تا با وجود مشکلات پدیده آمده اقتصادی پیرو تحریم های ظالمانه آمریکایی ها، مقاومت کرده و با حمایت همیشگی در راستای منافع ملی بیش از پیش کوشا و موثر باشند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.