در راستای حضور هفتگی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و معاونین استانداری در شهرستان‌ها، معاون معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گیلان به شهرستان سیاهکل سفر کرد.

به گزارش ایلنا از سیاهکل، در راستای اجرای بخشنامه سفر مدیران دستگاه های اجرایی و معاونین استاندار به شهرستان‌ها با هدف تسریع انجام امور، تحقق مطالبات مردم و همچنین پیگیری پیشبرد اهداف دولت؛ امروز کیمیا تنهایی در فرمانداری شهرستان سیاهکل حضور یافت.

در جریان حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گیلان به شهرستان‌ سیاهکل موضوعاتی همچون افزایش درصد تخصیص اعتبارات عمرانی ،افزایش سطح دسترسی فرمانداری سیاهکل به ابزارهای نظارتی پروژه های عمرانی و نیز تبدیل وضعیت کارکنان فرمانداری و بخشداری های تابعه مطرح شد.

همچنین در ادامه معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گیلان ضمن دیدار با چند تن از ورزشکاران مدال آور شهرستان سیاهکل، از آنها تقدیر کرد.

در این سفرها معاونین استاندار با همراهی مدیران کل ستادی استانداری و مدیران دستگاه های اجرایی استانی به صورت منظم و مستمر تا بهمن ماه سالجاری در ۱۶ شهرستان حضور پیدا می کنند.

برگزاری نشست های حمایت از رونق تولید و اشتغال، بررسی آخرین وضعیت پروژه های کلان عمرانی و اقتصادی و فرهنگی، دیدار با اقشار و اصناف و سازمان های مردم نهاد از مهم ترین برنامه های این سفرها است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.