مدیرکل فنی و حرفه ای گیلان آموزش فنی و حرفه‌ای را به دو بخش شاغلین و کارجویان برشمرد و گفت: در بخش شاغلین در جستجوی این هستیم که بهره وری در نیروی کار را بالا ببریم که می‌تواند در بخش روستاها ، کشاورزی و گردشگری را توسعه دهیم و منبع چند درآمدی در روستاها را ترویج دهیم.

به گزارش ایلنا از املش،جلسه شورای مهارت فنی و حرفه‌ای به ریاست یونس محمودی فرماندار شهرستان املش و با حضور سید محمد حسینی مدیرکل فنی و حرفه ای گیلان در سالن جلسات میرزا حبیب ا... املشی برگزار شد.

فرماندار شهرستان املش در این جلسه اظهار داشت : نیازسنجی مهارت در این شورا با توجه به داشته ها و ظرفیت ها مورد بررسی قرار گرفته تا ارائه آموزش های مهارتی در راستای ایجاد اشتغال هدایت شود.

یونس محمودی با اشاره به اینکه مهارت آموزی و برنامه‌ریزی در راستای پاسخگویی به نیازهای آموزشی، توسط فنی و حرفه ای انجام می گیرد گفت : تمام تلاش حاکمیت بر آن است که تا آموزش های مهارتی در بخش های مورد نیاز به فراگیران ارائه شود. و افراد گوناگون حتی آنانی که مشغول به تحصیل در سطوح مختلف بوده قبل از ورود به بازار کار مهارت های مربوط به دروس دانشگاهی را فراگیرند.

نماینده عالی دولت در شهرستان در ادامه تصریح کرد: در راستای مهارت آموزی باید در شهرستان نیازسنجی کنیم و در این راستا استعداد یابی و بازار یابی کرد و زمینه را فراهم کنیم که به واسطه آموزش درست ، افراد لایق و آموزش دیده وارد بازار کار کرد.

در ادامه سید محمد حسینی مدیرکل فنی و حرفه ای استان گیلان در این جلسه با بیان اینکه شهرستان املش از پتانسیل و ظرفیت های بالایی برخوردار است و در سالی که به نام رونق تولید نام گرفته است ، باید دست در دست هم دهیم تا بتوانیم این ظرفیت ها را به منصه ظهور بگذاریم ، افزود: آموزش مهارتی است که امروز می تواند چرخ اقتصاد مملکت را با شتاب بیشتری رو به جلو سوق دهد .

مدیرکل فنی و حرفه ای گیلان در ادامه ، آموزش فنی و حرفه ای را به دو بخش شاغلین و کارجویان برشمرد و افزود: در بخش شاغلین در جستجوی این هستیم که بهره وری در نیروی کار را بالا ببریم که می‌تواند در بخش روستاها ، کشاورزی و گردشگری را توسعه دهیم و منبع چند درآمدی در روستاها را ترویج دهیم .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.