رئیس مرکز مطالعات و پژوهشهای راهبردی وزارت ورزش وجوانان در جلسه هم اندیشی دبیران شورای پژوهش ادارات کل ورزش و جوانان منطقه دو کشور گفت: اداره کل ورزش و جوانان گیلان جز استان‌های پیشرو در حوزه پژوهش است.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد رضا فضلی در جلسه هم اندیشی دبیران شورای پژوهش ادارات کل ورزش و جوانان منطقه ی دو کشور با ابراز خرسندی از جلسات و رویدادهای برگزار شده به میزبانی گیلان ، اظهار داشت : شاهد روند رو به رشد ارائه و اجرای طرحهای پژوهشی در حوزه  کاربرد و مساله محوری هستیم و این نشان دهنده  درایت و هدایت خوب فعالیت‌های و طرحهای پژوهشی به سمت و سوی نیاز و مسایل ورزش و جوانان استان است.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهشهای راهبردی وزارت ورزش وجوانان افزود : این فعالیت دارای کیفیت مطلوب می باشد و نیاز است که این روند ادامه یابد. این فعالیت ها مدیون کیفیت شورای پژوهش استان گیلان و اساتید و اعضای هیات علمی همراه با این شوراست. فضلی گفت : طرح‌های پژوهشی حوزه  ورزش و جوانان روز به روز در حال بهتر شدن است و باید با حساسیت بیشتری به طرحهای پژوهشی و راه حل مسایل بپردازیم.   فضلی تصریح کرد : از سوی دیگر منابع دریافت داده ها باید واقعی باشند یعنی تحلیل داده هایی را شاهد باشیم که بر اساس مستندات باشند و نه صرفا نگرش ها خصوصا در زمینه ی مطالعات اجتماعی و طرحهای توصیفی که در ورزش انجام می شود و این امر باعث لغزش در کلیه ی فرآیند نتایج تحقیق خواهد شد .   وی تاکید کرد : گیلان یکی از ادارات کل ورزش و جوانان پیشرو در فعالیت های پژوهشی است که به مدت سه سال جز برترهای کشور بوده و این فعالیت ها بسیار ارزشمند است .   فضلی افزود : به لحاظ گسترش فعالیت و طرحهای پژوهشی ثبت شده درسامانه سمات ما یکی از سازمانهای اجرایی موفق هستیم که نقطه عطفی است که با تلاش دبیران و همکاران شورای پژوهش ادارات کل ورزش و مدیران کل حاصل شده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.