فرمانده انتظامی رودسر از کشته شدن ۲ نفر بر اثر انفجار خودرو باری نیسان در این شهرستان خبر داد و گفت: در این حادثه راننده ۴۸ ساله و سرنشین ۵۳ ساله در دم فوت کردند.

به گزارش ایلنا از رودسر، سرهنگ بابک علیزاده بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر انفجار مهیب یک‌دستگاه خودرو باری نیسان در شهر رودسر، بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد یک‌دستگاه خودرو باری نیسان پس از سوختگیری از جایگاه سی‌ان‌جی در بخش چابکسر و طی کردن مسافتی حدود ۲۰۰ متری از محل سوخت گیری، ناگهان در خیابان اصلی منفجر شده است.

وی بیان داشت: در این حادثه راننده ۴۸ ساله و سرنشین ۵۳ ساله در دم فوت کردند.

سرهنگ علیزاده با اشاره به اینکه بر اثر انفجار این خودرو قسمتی از یک رستوران که در نزدیکی محل حادثه قرار داشت دچار تخریب شده است ادامه داد: تخریب رستوران خسارت جانی نداشته است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه اطفاء حریق توسط آتش‌نشانی انجام شد تصریح کرد: علت انفجار خودرو نیسان توسط کارشناسان در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان روسر در پایان خاطرنشان کرد: رانندگان وسایل نقلیه بحث معاینه فنی و استفاده درست از تجهیزات گازسوز را جدی بگیرند، چرا که عدم توجه به این موضوع صدمات غیرقابل جبرانی را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.