مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری دوره آموزش بورس برای خبرنگاران این استان با همکاری این اداره کل و سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، در نشست خبری جشنواره بورس و رسانه که در سالن جلسات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار شد با اشاره به نقش رسانه در آگاهی بخشی به جامعه، اظهار کرد: در حوزه بورس و سرمایه گذاری نیز رسانه نقش مهمی ایفا می‌کند.

فاضلی در ادامه با بیان اینکه یکی از لازمه‌های موفقیت در حوزه سرمایه گذاری داشتن صبر است، افزود: نتیجه بخش بودن سرمایه گذاری زمان‌بر بوده و کسی که صبور نیست نباید وارد حوزه سرمایه گذاری و بورس شود. 

وی با اشاره به شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری به سال رونق تولید نامگذاری شده است، گفت: در سال رونق تولید و اقتصاد مقاومتی باید به گونه‌ای عمل کنیم که از ظرفیت‌های بی شمار سرمایه گذاری در ایران در راستای تحقق این شعار استفاده شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه امروز جوانان ایرانی نسبت به هر موضوعی آگاهی لازم را دارند و باید از این ظرفیت استفاده شود، تأکید کرد: باید از ظرفیت رسانه‌ها به صورت هدفمند برای تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق تولید بهره برد.

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزش بورس برای خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان گیلان، گفت: این دوره با همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در رشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.