در راستای ساماندهی و آزادسازی اراضی ملی منطقه، از سوی یگان حفاظت از اراضی و اجراییات و مدیریت حقوقی سازمان منطقه آزاد انزلی و با مشارکت مرزبانی بالغ بر ۳۰۰۰ متر از اراضی ملی و نوار ساحلی منطقه آزاد انزلی، رفع تصرف شد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، سرپرست دفتر مرکزی حراست سازمان منطقه آزاد انزلی با اعلام این خبر بیان کرد : افراد سودجو از طریق دیوارکشی، نصب سیم خاردار و ساخت آلاچیق در روستا های زیباکنار، و چپر پرد پایین اقدام به تصرف اراضی ملی و نوار ساحلی کرده که با دستور قضایی و همکاری نیروی انتظامی، موانع و ساخت و سازهای غیرمجاز ایجاد شده قلع و زمین‌های مورد تصرف آزاد شده است.

کریم نظری لزوم همکاری همه شهروندان محدوده را برای حفظ و حراست از اراضی به منظور ایجاد زمینه‌های لازم در راستای توسعه همه‌جانبه در این منطقه با اطلاع‌رسانی به ضابطین قضایی بسیار حائز اهمیت دانست و تاکید کرد: برخورد با تخلفات ساختمانی، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، تصرفات اراضی، جلوگیری از برداشت غیرمجاز ماسه و صیانت از جنگل‌ها و منابع طبیعی محدوده منطقه آزاد انزلی از مهم‌ترین اقدامات یگان حفاظت این سازمان است.

گفتنی است در شش ماه گذشته بالغ بر ۳ هکتار از اراضی ملی و نوار ساحلی در سطح ۲۸ روستای محدوده منطقه آزاد انزلی رفع تصرف شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.