استاندار گیلان به صورت سرزده از شرکت آب و فاضلاب استان گیلان بازدید و از نزدیک در جریان روند خدمات رسانی این شرکت قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از رشت، مصطفی سالاری ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این سازمان و صحبت با کارکنان، با چندتن از مراجعان نیز گفت‌و‌گو دستورات لازم را نسبت به موارد مطرح شده آنان صادر کرد.

استاندار گیلان در پایان این بازدید در جمع مدیران شرکت آب و فاضلاب گیلان حضور یافت و با اشاره به اهمیت فعالیت‌های این شرکت اظهار داشت: مهمترین مساله‌ای که در حوزه فعالیت این شرکت وجود دارد،ارتباط مستقیم آن با مردم و نیازمندی‌های اساسی آنها است.

وی با تأکید بر لزوم کیفیت افزایی در ارائه خدمات این شرکت گفت: اگر بخواهیم کیفیت را ارتقا دهیم باید فعالیت‌ها را به سوی توسعه بهره وری و خدمات رسانی بهینه به عموم مردم سوق دهیم.  لازم است تا به سمت هدفگذاری صحیح در اجرای پروژه‌های حوزه آب و نیز بهره گیری از روش‌های اختصاصی آن برای استان برویم تا کاهش بهای تمام شده و ارتقاء بهره وری را شاهد باشیم.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه باید با تمرکز بیشتر برای در جهت اجرای فعالیت‌های توسعه محور تلاش کنیم، گفت: هر یک از دستگاه‌های اجرایی باید وظیفه اصلی خود را به خوبی بشناسند و اصل اولویت بندی را در بخش‌های مختلف آن لحاظ کنند.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان باید تلاش کند تا توزیع آب با پوشش بیشتر همراه با کیفیت و کمیت بالاتر برای عموم مردم باشد.

استاندار گیلان تصریح کرد : اولویت‌بندی کارشناسی برای خدمات‌رسانی باید به عنوان یک هدف دنبال شود و در اجرای این مسیر مهم چانه‌زنی‌ها و سفارشات بیرونی ملاک عمل قرار نگیرد بلکه نتایج بررسی‌های کارشناسی مورد تاکید باشد.

وی نیروی انسانی کارآمد را عاملی مهم برای رسیدن به بهره‌وری خواند و افزود: سازمان‌ها در صورت نیاز به جذب نیرو هم باید با در سلسله مراتب از طریق فراخوان عمومی و مشخص کردن نیازمندی‌ها و بیان توانمندی‌های مرتبط با عنوان شغلی صورت گیرد تا اصل رقابت و انصاف برای عموم جوانان رعایت شود.

استاندار گیلان با اشاره به بخشنامه‌های صادره در حوزه اصلاح رفتارهای اداری، حضور مدیران در شهرستان‌ها و جلوگیری از هزینه‌ها و تشریفات زائد را بویژه در سازمان‌های خدمت‌رسان ضروری دانست و افزود: مردم در شرایط و مشکلات اقتصادی رویکرد مسوولان و عملکردشان در راستای صرفه جویی رصد می کنند‌.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.