به گزارش خبرنگار ایرنا اسماعیل حیدری آزاد بعد از ظهر چهارشنبه در نشست روابط عمومی اداره های بندرانزلی اظهار کرد: روابط عمومی ها باید پل ارتباطی بین مردم و مسئولان و رسانه ها باشند و اقدامات سازمانی دولت را به مردم منعکس و خواسته های مردم را به مسئولان انتقال دهند.
وی افزود: با توجه به تلاش های انجام شده در جهت توسعه همه جانبه شهرستان متاسفانه اخبار کمی از فعالیت های انجام شده در رسانه ها منتشر می شود.
حیدری آزاد تاکید کرد: وظیفه ارتباط و تعامل با رسانه ها در جهت انتقال فعالیت ها و عملکردهای دستگاه های اجرایی بر عهده روابط عمومی آن سازمان است.
فرماندار بندرانزلی همچنین گفت: وظیفه روابط عمومی ها فقط به نصب بنر و پرده نوشته و ارسال پیام تبریک مدیر ختم نمی شود و می توانند علاوه بر تهیه خوراک خبری برای مدیران و تهیه و تنظیم سخنرانی ها ، ملاقات مردمی اداره و سازمان خود را نیز هماهنگ کنند.
وی با بیان اینکه انعکاس اخبار بندرانزلی در مقایسه با سایر شهرستان های گیلان بسیار کم است افزود: متاسفانه روابط عمومی ها به نقش و تاثیر و جایگاه خود واقف نیستند و باید ارتباط موثر با رسانه ها داشته باشند.
حیدری آزاد بیان کرد: مجموعه ای می تواند موفق باشد که روابط عمومی توانمندی داشته و از روابط عمومی خود به عنوان تسهیل کننده ارتباط بین سازمان ها ، نهادها ، اصحاب رسانه و مردم استفاده کند.
وی با بیان اینکه ارتباط هرچه بهتر روابط عمومی ها با رسانه ها باعث تسریع در پیشرفت کارها و ارائه گزارش عملکرد به مردم می شود تاکید کرد: متاسفانه ضعف خبرنویسی در روابط عمومی های بندرانزلی وجود دارد در حالیکه روابط عمومی ها باید در تنویر افکار عمومی و پاسخگو بودن دستگاه ها به رسانه ها و ایجاد زمینه مناسب برای آگاهی بخشی به مردم نقش ایفا کنند.
در ادامه این مراسم از مهناز شهیدی روابط عمومی اداره ورزش و جوانان ، سمانه زراعت پرور روابط عمومی اداره محیط زیست ، علی صفاتی روابط عمومی اداره کل شیلات، امیر ایزدی روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی، علیرضا مقصودی روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، جواد نوری روابط عمومی شهرداری ، حجت رزمجو روابط عمومی آموزش و پرورش و امیر رزمجو روابط عمومی بنیاد شهید شهرستان انزلی تقدیر شد.
27 اردیبهشت به عنوان روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است.
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.