رئیس‌کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای رشت گفت: ارتقا و حفظ سلامت شهروندان و پاکبانان زحمتکش شهرداری رشت از جمله ضروریات و در اولویت برنامه های شورای رشت است.

به گزارش ایلنا از رشت، فاطمه شیرزاد در جلسه ای که با حضور پیمانکاران بخش رفت و روب و جمعی از مدیران شهرداری رشت به منظور بررسی مشکلات این حوزه برگزار شد با قدردانی از زحمات سرپرست و مدیران شهرداری رشت اظهار کرد: در سال ۹۸ اقدامات مرتبط با حوزه های رفت و روب و فضای سبز شهرداری رشت به شهرداری های مناطق واگذار شد.

شیرزاد به حفظ سلامت شهروندان و پاکبانان زحمتکش شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: از پیمانکاران حوزه رفت و روب شهرداری رشت انتظار داریم به ارتقای مبحث سلامت پاکبانان توجه بیشتری داشته باشند.   رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای رشت با تاکید به پرداخت به موقع مطالبات پیمانکاران شهرداری رشت افزود: باید به مطالبات کارگران ، مباحث رفاهی و سلامت آن ها در قرار دادهای منعقد شده همواره توجه شود و تشکیل کارگاه های آموزشی در مباحث مختلف می تواند نقش موثری در این باره ایفا کند.   شیرزاد با اشاره به پرداخت مطالبات پیمانکاران شهرداری رشت بیان کرد: مطالبات پیمانکاران با برنامه ریزی های جامع و زمان بندی شده به حداقل رسیده است.   وی خواستار نظارت بیشتر و انجام بازدیدهای میدانی توسط ناظرین شرکت های طرف قرار داد با شهرداری رشت در حوزه رفت و روب شد و تصریح کرد: بازدیدهای میدانی در سطح محلات و نواحی شهرداری افزایش پیدا کند و البسه مناسب و سایر امکانات رفاهی در اختیار کارگران بخش رفت و روب شهرداری رشت قرار بگیرد.   رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای رشت کمبود نیروی انسانی در حوزه ناظرین پسماند و خدمات شهری را از جمله معایب دانست و گفت: کمبود نیرو در این حوزه نقصانی است که به کیفیت خدمات رسانی خدشه وارد می کند.   شیرزاد با تاکید به پرداخت مطالبات کارگران شهرداری رشت بیان کرد: در شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه تاخیر در پرداخت حقوق این قشر پذیرفتنی نیست و انتظار دارم در اسرع وقت مطالبات معوقه آنان پرداخت و حقوق و مزایای دریافتی شان به روز رسانی شود.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.