به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا حسین اسماعیل پور روز سه شنبه در نشست با مدیران کل راه و شهرسازی و حمل و نقل استان با اشاره به مسائل و مشکلات متعدد در حوزه عمرانی این شهرستان، تلاش و اهتمام بیشتر مسئولان را در رفع این مشکلات مورد تاکید قرار داد و افزود: آنچه انتظار داریم این است که خروجی این جلسات، نافع و سودمند بوده و بتواند منافع و مصالح عمومی را بر آورده سازد.
وی اظهار کرد: طبعا این هم افزایی و هم نوایی می تواند وضعیت فعلی شهرستان را به سمت وضعیت مطلوب سوق دهد.
فرماندار رودسر با بیان اینکه نباید اجازه داد خواسته ها، انتظارات و مطالبات مردم انباشته شود، تصریح کرد: معتقدم باید به این خواسته ها بتدریج پاسخ داده شود تا اعتماد عمومی مردم به مدیران و مسئولان نظام افزایش پیدا کند.
وی با یادآوری این مطلب که همه ما در قبال مسئولیتی که در اختیار داریم باید پاسخگو باشیم اضافه کرد: مردم از ما انتظار خدمات رسانی دارند و اگر بناست نگاه منفعلانه در این زمینه داشته باشیم، به جد آسیب پذیر خواهیم بود.
اسماعیل پور با بیان اینکه رودسر یکی از شهرستان های بزرگ از حیث وسعت و جمعیت در استان به شمار می آید، گفت: اما در حوزه زیر ساخت ها ، امکانات و تجهیزات در حوزه راهسازی شرایط مناسبی ندارد.
وی با بیان اینکه وجود کارخانه سیمان در منطقه وضعیت جاده های این شهرستان را با مشکل جدی مواجه کرده، افزود: با وجود اینکه ماشین های حمل سیمان از این شهرستان عبور می کنند، فقط خسارت متوجه جاده ها می کنند بی آنکه نفعی از این کارخانه شامل حال رودسر شود و این برای ما قابل توجیه نیست.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان هم در این نشست از اجرای دو پروژه راهداری در شهرستان رودسر با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 405میلیون تومان و از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری خبر داد.
محمد رضا نازک کار افزود: این دو پروژه یا در دست اجراست و یا در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد.
وی به اجرای پروژه روکش آسفالت محور رحیم آباد به گرمابدشت شهرستان رودسر اشاره و اضافه کرد: برغم خسارت فراوان به این راه به واسطه عبور ماشین های سنگین دو نیم میلیارد تومان برای روکش این راه اختصاص یافته است.
شهرستان رودسر با چهار بخش مرکزی، چابکسر، رحیم آباد و کلاچای در 75 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
7297/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.