مدیر اجرایی هیات کاراته استان روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم ملی کاراته بانوان با هدایت و سرمربیگری سیده ستاره موسوی از گیلان در لیگ جهانی درخشش بسیار خوبی داشت و پایه گذار قهرمانی ایران در این مسابقات شد.
سعید عزیزی افزود: تیم ملی کاراته در حالی با کسب شش مدال طلا و سه مدال برنز بر سکوی قهرمانی دومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان سری آ ترکیه قرار گرفت که سهم بانوان از این مدال ها، سه طلای ارزشمند بود.
وی ادامه داد: در پایان این رقابت ها ، طراوت خاکسار در وزن 55- و حمیده عباسعلی در وزن 68+ کیلوگرم در مبارزه انفرادی با هدایت سیده ستاره موسوی، سرمربی تیم ملی بزرگسالان مدال طلا کسب کردند.
مدیر اجرایی هیالت کاراته گیلان اضافه کرد: همچنین تیم کاتای بانوان ایران با ترکیب پریسا رحمانی، مائده نصیری پی و مهری یزدانی به طلای با ارزش دیگری دست یافت تا تیم بانوان ایران بر سکوی قهرمانی تکیه زند.
عزیزی خاطرنشان کرد: کسب این موفقیت ارزشمند تیم ملی کاراته بانوان ایران با سرمربیگری یک گیلانی در حالی رقم خورد که این تیم در اولین مرحله این رقابت ها که به میزبانی اتریش برگزار شده بود، به یک مدال طلا و یک نقره توسط طراوت خاکسار و سارا بهمنیار دست یافته بود.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.