گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان به ایرنا حاکیست، این نمایشگاه در ضلع شمالی استخر لاهیجان افتتاح شد و آغاز بکار کرد.
شهردار لاهیجان در آیین گشایش این جشنواره و نمایشگاه اظهارداشت: لاهیجان به عنوان یکی از شهرهای طرح شب های روشن انتخاب شده ؛ مدیریت شهرداری لاهیجان با برپایی این نمایشگاه و جشنواره تمام سعی خود را بکار بست تا مثل خیلی از اتفاق های دیگر نخستین ها را رقم بزند.
مسعود کاظمی گفت: پس از برگزاری موفق جشنواره نوروزی با مشارکت بخش خصوصی، این بار در راستای شب های روشن و ماه مبارک رمضان جشنواره ضیافت خوبان از افطار تا سحر برگزار می شود و مردم لاهیجان که همیشه میزبان مهربانی ها و نخستین ها هستند، از این طرح استقبال زیادی کردند.
شهردار لاهیجان افزود: 60 غرفه در این نمایشگاه با عنوان های کارآفرینی ، رونق تولید و کسب و کار در راستای سیاست های نماینده عالی دولت در استان گیلان و شهرستان لاهیجان ایجاد و فعال شده است.
اسماعیل میرغضنفری فرماندار شهرستان لاهیجان نیز گفت: با توجه به پیشینه فرهنگی که لاهیجان دارد این اقدامات می تواند فضای مفرحی را در چهارچوب قانون برای شهروندان ایجاد کند.
لاهیجان در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
6029 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.