به گزارش روز شنبه ایرنا محمدرضا محسنی در نشست بررسی مشکلات شفت در حوزه ورزش و جوانان که با حضور مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در دفتر فرماندار این شهرستان برگزار شد ، به بیان مشکلات و مطالبان جوانان و ورزشکاران اشاره کرد و خواستار توجه بیشتر به زیرساخت های ورزشی و پیگیری امور مربوط از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان و دستگاه ذیربط شهرستانی شد .
وی با بیان اینکه شفت دارای فرهنگ و آداب و رسوم کم نظیری است که بسیاری از آنها قدمت تاریخی دارند ، بر لزوم توجه بیشتر به ورزش های بومی-محلی و احیای آن تاکید کرد و افزود : روز شفت می تواند روز بازخوانی تاریخ ، فرهنگ و آداب و رسوم مردم این شهرستان و فرصتی مغتنم برای ایجاد همگرایی و نشاط باشد و اداره ورزش و جوانان با همکاری سایر دستگاه های ذیربط باید این برنامه را پیگیری کنند .
فرماندار شفت با اشاره به اینکه در صورت وحدت رویه و ابلاغ استانی در خصوص تاسیس خانه جوان در تمهید مقدمات آن در شهرستان کمک می کنیم، گفت: به طور مستمر مطالبات جوانان به ویژه در حوزه اشتغال و کارآفرینی پیگیری می شود.
فرماندار شفت با اشاره به اینکه تجهیز زمین ورزشگاه تختی به چمن مصنوعی ، تامین روشنایی و توسعه جایگاه تماشاگران امکان میزبانی شایسته مسابقات استانی را در این شهرستان فراهم می کند ، افزود : سالن های ورزشی شهرستان شفت نیازمند تخصیص اعتبار برای تعمیر و مرمت است .
محسنی با بیان اینکه ارائه برنامه و راهکار یکی از وظایف اصلی هیات های ورزشی است افزود : بهتر است اعضای هیات های ورزشی از جوانان و پیشکسوتان همان رشته انتخاب شوند و در این راستا باید از ظرفیت بانوان توانمند بهره گرفت.
به گزارش ایرنا شفت با دو بخش مرکزی و احمدسرگوراب در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است. در این نشست مقرر شد عملیات اجرای نصب چمن مصنوعی زمین ورزشی تختی شفت ضمن تامین اعتبار لازم از محل اعتبارات ملی توسط اداره مربوط در سال جاری انجام گیرد و زمین ورزشی مرکز دهستان چوبر نیز تسطیح و بهسازی شود.
همچنین مصوب شد تجهیزات و لوازم ورزشی بسکتبال برای نصب در سالن ورزشی حجاب تا یک ماه آتی به شهرستان ارسال و برای برگزاری جشنواره ورزش های بومی - محلی در سال 98 در شفت برنامه ریزی شود .
تجهیز سالن ورزشی شهید ذبیحی به دو تخته تشک تاتامی و مکاتبه برای واگذاری زمین و راه اندازی سایت تیراندازی چوبر نیز از دیگر مصوبات بود.
7294/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.