مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اولین اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام رده سنی زیر 23 سال و جوانان با حضور 10 قایقران در بندرانزلی آغاز شده که خوشبختانه چهار قایقران از گیلان هستند.
سعید علیپور افزود: بر این اساس علی محمدزاده و ایلیا نادرنژاد دو قایقران شایسته گیلانی در رده سنی جوانان در اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی آب های آرام این رده سنی حضور دارند.
وی ادامه داد: همچنین محمدرضا صیادمومن و امیر آقامیرزایی دیگر قایقرانان شایسته گیلانی در بخش زیر23 سال زیر نظر کادرفنی در اردوی تیم ملی قایقرانی آب های آرام کشور حضور یافته اند.
وی بیان کرد: اولین اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی آب های آرام زیر 23 سال و جوانان کشور که در بندرانزلی برپا شده ، تا دوم خرداد ماه سال جاری ادامه خواهد یافت و انوش عباسی به عنوان مربی، رضا رئیسی به عنوان دستیار مربی و عباس صیادی به عنوان سرپرست در این اردو حضور دارند.
همچنین علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی با سفر به گیلان و بندرانزلی ، از اردوی تیم ملی قایقرانی آب های آرام زیر 23 سال و جوانان کشور بازدید و از مکان هیات قایقرانی بندرانزلی، محل احداث پیست بین المللی قایقرانی و زمین کانوپولو در اسکله تفریحی این شهر بازدید کرد.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.