سعید رهسپار عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: دانشجویان علاقمند دانشگاه های کشور شامل موسسات عالی دولتی و غیر دولتی، آموزشکده های فنی و حرفه ای، دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی می توانند برای ترم تابستان در دانشگاه گیلان ثبت نام کنند.
وی اظهار داشت: دانشجویان متقاضی از هجدهم خرداد ماه آینده با کد ملی و شماره شناسنامه وارد سامانه ( http://erp.guilan.ac.ir/ ) درخواست ترم تابستانی شده و نسبت به تکمیل اطلاعات درخواستی اقدام کنند.
رهسپار با بیان این که دانشجویان فرم میهمانی تابستان را که از دانشگاه مبدا دریافت کرده اند، اسکن و در مرحله نهایی نسبت به ارسال درخواست خود اقدام کنند، تصریح کرد: دانشجویان بایستی حداکثر تا 48 ساعت پس از تاریخ ارائه درخواست بار دیگر به سامانه درخواست میهمانی دانشگاه گیلان مراجعه و نسبت به دریافت شماره دانشجویی اقدام و در تاریخ های تعیین شده در تقویم آموزشی ترم تابستان نسبت به انتخاب واحد و پرداخت هزینه اقدام کنند.
وی اظهار داشت: دانشجویان رشته های علوم پزشکی و دانشجویانی که رشته تحصیلی آنان در دانشگاه گیلان وجود ندارد، در قسمت دانشکده ، دانشکده علوم و رشته میهمان علوم پایه را انتخاب کنند، ضمن این که در تقویم آموزشی ترم تابستان، لیست دروس ارائه شده و شهریه دروس اعلام خواهد شد.
بر اساس آخرین آمار، هم اکنون حدود 17 هزار دانشجو در رشته های مختلف مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه گیلان مشغول به تحصیل هستند، این دانشگاه دارای حدود 600 عضو هیات علمی است.
دانشگاه گیلان به عنوان دانشگاهی جامع و بزرگترین دانشگاه شمال کشور، دارای 10 دانشکده شامل ادبیات و علوم انسانی، علوم پایه ، علوم کشاورزی، فنی، تربیت بدنی و علوم ورزشی ، منابع طبیعی، هنر و معماری، علوم ریاضی، مکانیک و دانشکده فنی و مهندسی شرق گیلان است.
دانشگاه گیلان همچنین پژوهشکده گیلان شناسی، مرکز آموزش های الکترونیکی (مجازی) و یک پردیس دانشگاهی دارد.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.