گزارش روز شنبه روابط عمومی آموزش و پرورش گیلان به ایرنا حاکیست؛ رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش این استان گفت: پیش ثبت‌ نام مدارس شاهد در پایه اول ابتدایی از اول تا هفدهم خرداد، پیش ثبت ‌نام در پایه دوره اول متوسطه از اول تا 14 تیر و پیش ثبت‌ نام ‌ها در پایه دوره دوم متوسطه از پنجم تا بیست و یکم تیر انجام می شود.
محمد ابراهیم سرعتی با بیان اینکه پیش ثبت ‌نام مدارس شاهد از طریق ورود به سامانه سجا به نشانی saja.medu.ir انجام می شود، افزود: پس از اتمام ثبت ‌نام دانش‌ آموزانی که امتیاز لازم را کسب کرده‌اند تا یک هفته از طریق اطلاع‌ رسانی از سوی مدارس به آنها ، بایستی مدارک مورد نیاز را برای ثبت ‌نام تحویل دهند.
وی زمان پیش ثبت‌ نام دانش‌ آموزان میان‌ پایه مدارس شاهد را از اول مرداد تا دهم مرداد اعلام و اظهار داشت: نتایج قطعی و ثبت نام در سامانه سجا توسط مدیران مدرسه، شانزدهم مردادماه، اطلاع رسانی می شود.
رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان گیلان خاطر نشان کرد: ضروریست اولیای دانش آموزان شخصا برای ثبت نام در پایه های میان پایه به مدارس شاهد مراجعه کنند.
وی تاکید کرد: هیچ آزمونی برای ورود به مدارس شاهد برگزار نمی شود و پذیرش در درجه اول تنها براساس اولویت و ارائه مدارک شاهد و ایثارگران و در درجه دوم دانش آموزان برتر علمی، فرزندان فرهنگیان، خیرین و شاغلان در بنیاد شهید انجام می شود.
در زمان حاضر، 13 هزار و 250 دانش آموز در 45 مدرسه شاهد گیلان تحصیل می کنند. استان دارای بیش از 391 هزار دانش آموز است.
7286 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.