فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان اظهارداشت: تلاش‌های نیروی انتظامی در جهت برقراری نظم و امنیت در جامعه ستودنی است.

به گزارش ایلنا از آستارا، فرماندار آستارا بیان کرد: نیروی انتظامی یکی از سازمان‌های ارزشی در کشور است که امنیت و آرامش امروز جامعه نتیجه تلاش‌های بی وفقه این نیروها است که به طور شبانه روز در جهت تامین امنیت به مردم خدمت می کنند.

رستم زاد یادآورشد: شهرستان مرزی بندر آستارا به دلیل واقع در شدن در موقعیت جغرافیایی خاص و داشتن مرزهای سه گانه آبی، ریلی، و زمینی با کشورآذربایجان و همچنین هم مرز بودن با استان مجاور یکی از مرزی ترین شهرستان های استان و حتی کشور است که توجه جدی و بیشتر در زمینه تجهیز و تامین نیروی انسانی را می طلبد.

وی اظهار داشت: برای تحقق شعار رونق تولید و در جهت مبارزه با قاچاق کالا نیروی انتظامی نیز مانند سایر دستگاه های مرتبط وظیفه مهمی در این راستا دارد زیرا یکی از علل محقق نشدن این مهم، قاچاق کالاهایی می باشد که نمونه های داخلی آن با کیفیت مناسب موجود است.   سردار اسحاقی نیر ضمن تشکر از فرماندار آستارا به دلیل حمایت ها و همراهی های صورت گرفته از مناطق مختلف مرزی این شهرستان بازدید میدانی به عمل آورد.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.