مدیر اجرایی هیات کاراته استان روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم های ملی کاراته بانوان و آقایان عازم لیگ جهانی در ترکیه شده که یک مربی و یک ورزشکار در بخش بانوان از گیلان راهی این رقابت ها شدند.
سعید عزیزی افزود: بر این اساس، سارا بهمنیار کاراته کار شایسته استان گیلان به عنوان یکی از ملی پوشان تیم ملی بانوان در این دوره از رقابت ها در وزن 50- کیلوگرم حضور خواهد یافت و سیده ستاره موسوی نیز به عنوان سرمربی ، هدایت تیم ملی کاراته بانوان ایران را در لیگ جهانی ترکیه بر عهده خواهد داشت.
وی بیان کرد: دومین مرحله لیگ سری آ لیگ جهانی کاراته از فردا 27 اردیبهشت ماه با حضور یک هزار و 812 کاراته کار از 101 کشور آغاز می شود که ورزشکاران حاضر در این مسابقات در دو قسمت بانوان و آقایان و در دو بخش کاتا و مبارزه به مدت سه روز با هم رقابت می کنند.
سارا بهمنیار ماه گذشته مدال نقره لیگ جهانی وان اتریش را کسب کرد، در وزن 50- کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره مسابقات امیدهای جهان در اسپانیا، مدال نقره مسابقات امیدهای آسیا در قزاقستان و همچنین مدال نقره لیگ جهانی کاراته وان ژاپن شده بود. وی همچنین سال گذشته در اولین حضورش در تیم ملی بزرگسالان توانست در رقابت های جهانی اسپانیا مدال برنز کسب کرده و به عنوان اولین بانوی گیلانی دارنده مدال جهانی در رشته کاراته معرفی شود.
7285 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.