به گزارش خبرنگار ایرنا، میرشمس مومنی زاده عصر چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری جشن گلریزان شهرستان رشت در فرمانداری با اشاره به بهره مندی از ظرفیت خیرین در جشن گلریزان افزود: مردم، اصناف، ادارات، تولیدگران، سرمایه گذاران همگی با پیوستن به این کار انساندوستانه می توانند در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد نقش آفرینی کنند.
وی با بیان این که مردم در هر عرصه ای که ضرورت دارد، فعالانه حضور پیدا کرده و کمک می کنند، اظهار داشت: در جشن گلریزان امسال نیز بایستی شاهد تحول در این بخش باشیم.
فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر این مطلب که جشن گلریزان بایستی هر چه بیشتر در جامعه تبیین شود، خاطر نشان کرد: جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد است؛ بحث آزادی زندانیان در حوزه سرقت، قتل و ... نیست.
وی آزادی زندانیان با برگزاری جشن گلریزان را اقدامی انساندوستانه دانست و اظهار داشت: این کار خداپسندانه در فرهنگ دینی و ملی ماست؛ دستگاه ها از جامعه هدفشان برای آزادی زندانیان استفاده کنند، اصناف، اتحادیه ها و واحدهای صنفی نیز در این جشن حضور داشته باشند.
معاون سیاسی فرماندار رشت نیز در این جلسه بیان داشت: نوعدوستی، خیرخواهی و نیکوکاری هم در آموزه های دینی ماست و هم این که فرهنگ ملی ماست.
علیرضا انصاری با بیان این که جشن گلریزان مبتنی بر همین آموزه ها پایه ریزی شده، خاطر نشان کرد: این جشن هر ساله در ماه مبارک رمضان برگزار می شود که گامی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد است.
وی اظهار داشت: این که در یک زمان خاص موجی فراگیر می شود که همه در تلاشند تا دست گرفتاری را بگیرند، برای آحاد جامعه و جوانان یک فرهنگ سازی است.
جلسه هماهنگی برگزاری جشن گلریزان رشت با حضور رئیس ستاد دیه استان گیلان، شهرداران، بخشداران و مدیران این شهرستان برگزار شد.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.