به گزارش خبرنگار ایرنا مصطفی سالاری عصر چهارشنبه در جلسه مشترک کارگروه‌ تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان با اشاره به همکاری دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل به واحدهای تولیدی و اشتغال اظهار داشت: با ارتباط نزدیک تر دستگاه‌ها با بانک‌ها موارد را پیگیری و سهم استان سریع تر گرفته شود.
وی با اشاره به اینکه برگزاری این جلسات در راستای هماهنگی بیشتر بین دستگاه ها، بانک ها و شناسایی مشکلات و ارائه راهکار برای رفع موانع تولید است، افزود: باتوجه به اختیارات ویژه ای که به این کارگروه داده شده ،باید هرچه سریع تر در راستای تسهیل گری به متقاضیان که یکی از وظایف دولت است، گام برداریم.
نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه بعضی از پرونده ها لاینحل است و تابع مقررات قانونی نیست اظهار داشت: باید وقت این نوع متقاضیان و جلسه گرفته نشود، بلکه با استناد قانونی زودتر جواب متقاضیان داده و تعیین تکلیف شوند.
استاندار گیلان اشتغال را یکی از دغدغه های اصلی دولت و استان دانست و گفت: با تداوم همکاری بین دستگاه ها، بانک ها و متقاضیان مشکلات واحد های تولیدی و اشتغال استان را کاهش دهیم.
وی بر ضرورت جلوگیری از انحراف در تسهیلات تأکید و تصریح کرد: دستگاه های اجرایی در معرفی طرح های منتهی شدن شغل را محور اصلی کار خود قرار دهند.
در این جلسه به مشکلات تعدادی از واحدهای تولیدی پرداخته شد.
افزون بر سه هزار و یکصد واحد صنعتی در استان گیلان فعال است.
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.