گزارش روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا حاکیست؛ سید محمد احمدی عصر سه شنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار با اشاره به وضعیت استان در تامین مایحتاج عمومی خانوار اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش اصناف و دستگاه های اجرایی و نیز بازرسی های انجام شده، کمبودی در استان وجود ندارد.
وی با تاکید بر لزوم نظارت کافی همزمان با توزیع مناسب کالاها در بازار افزود: در تامین اقلام عمومی به ویژه شکر، برنج، روغن و گوشت اقدامات خوبی صورت گرفت و این روند ادامه خواهد یافت.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان تصریح کرد: تنظیم بازار از اولویت مدیران اجرایی در گیلان است که در این خصوص نشست های متعددی برای کاهش التهاب بازار برگزار شده و نتایج خوبی را به همراه داشته است.
وی با بیان اینکه دولت برای رفع کمبودها و عرضه متناسب کالاها تلاش می کند، خاطرنشان کرد: متاسفانه شایعه پراکنی های بی اساس درخصوص برخی از کالاها و خدمات مشکلاتی را بصورت مقطعی به وجود آورده که این موضوع با اقدام بهنگام دستگاه های ذیربط مرتفع شده و همینطور از اصحاب پرتلاش و دلسوز رسانه‌ انتظار داریم به آرامش روانی جامعه کمک کنند.
احمدی رعایت حقوق مصرف کننده و حفظ امنیت در بازار را مصداق رعایت حقوق شهروندی خواند و گفت: توجه به این امر وظیفه عمومی همه مسئولان است.
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.