فرماندار آستارا گفت: باید از برداشت بی‌رویه جنگل و قطع درختان و قاچاق آن جلوگیری شود .

به گزارش ایلنا از آستارا، حسن رستم زاد فرماندار آستارا در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: باید از برداشت بی‌رویه جنگل و قطع درختان و قاچاق آن جلوگیری شود.

فرماندار بندر آستارا افزود: انتظار می‌رود سازمان مراتع و جنگل‌ها به منظور جلوگیری از برداشت بی‌رویه و قطع درختان و قاچاق آنها، پاسگاه‌های یگان حفاظت از منابع طبیعی را در مرز مشترک بین استان های گیلان و اردبیل به منظور جلوگیری از سوء استفاده برخی سودجویان تقویت و تجهیز کند.

وی ضمن تاکید بر نظارت دقیق بر امر قاچاق اظهار داشت: از شبکه بهداشت و درمان و گمرک انتظار داریم نظارت جدی بر خروج کالاها داشته باشند و اقدامات و تدابیر لازم در این زمینه اندیشیده شود.

عالی‌ترین نماینده دولت در بندر آستارا از اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان خواست از طریق صدا و سیما،خبرگزاری‌ها و مطبوعات محلی قوانین مربوط به قاچاق ارز و کالا را برای مردم بیان کنند.

وی همچنین بر اهمیت رسانه ها در مبارزه با قاچاق کالا و ارز اشاره کرد و بر توجه بیشتر دستگاه های متولی به بهره مندی از این ظرفیت تاکید کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.