به گزارش ایرنا حجت الاسلام امیر چهری روز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه رشت اظهار داشت: علاوه بر این موفقیت ، جمعیت هلال احمر گیلان در سایر زمینه ها و خدمت رسانی نیز یکی از برترین های کشور است و در حوزه لجستیک نیز رتبه اول کشور را دارد.
وی افزود: با توجه به اینکه گیلان پنجمین استان پرحادثه و پرخطر کشور از لحاظ اتفاقات و حوادث جاده ای محسوب می شود، به خصوص در ایام تعطیلات نوروز و تابستان ، جمعیت هلال احمر گیلان در صحنه حضور پررنگی دارد و به مردم و مسافران خدمت رسانی می کند.
وی با اشاره به غیر دولتی بودن هلال احمر ، بیان کرد: هم اکنون حدود 20 هزار جوان در قالب دانشجویان ، طلاب ، دانش آموزان، جوانان روستایی و ... در هلال احمر گیلان فعالیت دارند و این جمعیت در گیلان نیز دارای امداد هوایی است و 17 پایگاه امدادی در این استان فعالیت دارد.
حجت الاسلام چهری با یادآوری وقوع سیل در کشور در نخستین روزهای سال جاری گفت: گیلانیان 50 میلیارد ریال از طریق جمعیت هلال احمر به مردم سیل زده کمک های نقدی و غیر نقدی انجام دادند که کمک های غیرنقدی گیلانیان توسط 63 کامیون در قالب شش محموله به نقاط سیل زده ارسال شد.
وی ادامه داد: غیر از کمک های نقدی و غیرنقدی که توسط مردم گیلان انجام شد، نیروهای جمعیت هلال احمر در استان های سیل زده حضور یافته و به مردم کمک رسانی کردند.
7285 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.