مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان چهارشنبه شب در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر کشور اعلام و سیدعلی نیز به عنون داور تیم های سپیدرود و نساجی انتخاب شد.
علیرضا وهابی افزود: همچنین رضا سخندان و سعید علی نژادیان به عنوان کمک داور ، سیدعلی را در بازی تیم های سپیدرود رشت و نساجی مازندران همراهی خواهند کرد؛ علی صفایی و یاسر همرنگ نیز به عنوان داوران پشت دروازه در این بازی حضور می یابند.
وی ادامه داد: مهدی عالیقدر نیز به عنون داور چهارم در دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و نساجی مازندران حضور خواهد یافت و محسن ترکی هم به عنوان ناظر گروه داوری این مسابقه، از سوی فدراسون فوتبال انتخاب شده است.
در هفته بیست و نهم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور ، تیم سپیدرود رشت در آخرین بازی خانگی خود در فصل جاری این مسابقات، عصر شنبه 21 اردیبهشت ماه در ورزشگاه سردارجنگل رشت میزبان تیم نساجی مازندران است.
تا پایان هفته بیست و هشتم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور که با حضور 16 تیم در حال برگزاری است، تیم نساجی مازندران با 30 امتیاز در مکان یازدهم و سپیدرود رشت با 20 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.