به گزارش ایرنا محمود قاسم نژاد عصر سه شنبه در نشست با فرماندهی انتظامی شهرستان، از زحمات نیروی انتظامی در طول سال قدردانی و اظهار کرد: نیروی انتظامی به عنوان حافظ امنیت و آرامش مردم از وظایف گسترده ای برخوردار است.
وی با اشاره به وظایف ناجا در حوزه شهری، مبارزه با مواد مخدر، برخورد با مظاهر علنی فساد و برقراری نظم و امنیت اظهار کرد: در بسیاری از مولفه ها شاهد رویکرد مثبت و ابراز رضایت مردم از عملکرد نیروی انتظامی هستیم.
قاسم نژاد به دستگیری سارقان مسلح در این شهرستان اشاره و آن را اقدامی بی نظیر و غافلگیرکننده توصیف و اظهار کرد: ماموران ناجا خود را به خطر انداختند تا امنیت را برقرار کنند.
فرماندار فومن متذکر شد: یکی از ویژگی های مثبت نیروی انتظامی این است که دارای سیستم خودپالایشی است و به طور مرتب پرسنل و عملکرد خود را ارزیابی می کند.
قاسم نژاد با بیان اینکه امروز ناجا در برخورد با مسائل اجتماعی و فرهنگی از سیستم روز بهره گرفته است، یادآور شد: اینکه به جای برخورد مستقیم با مردم و کسانی که مشکلاتی ایجاد کرده اند به آنها پیامک بفرستیم و از آنها دعوت کنیم، اقدام مثبت و ارزنده ایست که تنش اجتماعی نیز به دنبال نخواهد داشت.
سرهنگ جعفرزاده فرمانده نیروی انتظامی فومن نیز در این نشست با قدردانی از تعامل و‌ همکاری رئیس شورای تامین شهرستان در برقراری نظم و امنیت، حوزه فعالیت ناجا را گسترده عنوان کرد و گفت: سال گذشته مشکل حاد امنیتی نداشتیم.
وی دستگیری سارقان مسلح و همچنین برخورد با اخلالگران فضای مجازی را دو ماموریت موفق ناجا در سال گذشته عنوان کرد و افزود: با تلاش همکاران و پشتیبانی فرماندار ، امیدواریم در سال جاری که انتخابات را پیش رو داریم بتوانیم امنیت پایدار را برقرار کنیم.
جعفرزاده پیشگیری از سرقت، کاهش تصادفات، مبارزه با مواد مخدر را اولویت پلیس ذکر کرد و گفت: در برخورد با بدحجابی در خودرو نیز طرح «ناظر یک» در حال اجراست به طوریکه برای رانندگانی که در خودروی آنها کشف حجاب صورت‌گرفته پیامک ارسال می شود و آنها باید در موعد مقرر در پلیس امنیت برای ادای توضیحات حضور یابند.
شهرستان فومن با دو بخش مرکزی و سردارجنگل، در 25 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.
7294/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.