به گزارش خبرنگار ایرنا، سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف بعداز ظهر سه شنبه در حاشیه افتتاح نخستین دفترشهرستانی خبرگزاری بسیج گیلان در بندرانزلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتشار اخبار و آگاهی بخشی در راستای تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی و همچنین تحقق ، تعمیق و ترویج گفتمان شهدای انقلاب اسلامی از اهداف تشکیل خبرگزاری بسیج است.
وی افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی مشکلات اقتصادی و معیشتی و در تنگنا قرار دادن ملت ایران را در دستور کار دارند و با ایجاد جنگ روانی گسترده برای تسلط بر ذهن و روح مردم ، در تلاشند داشته های ایران اسلامی را نادیده گرفته و نداشته های خود را بر اذهان ملت ایران تحمیل کند .
وی تاکید کرد: با توجه به پایه های مستحکم جمهوری اسلامی و بازنده بودن دشمنان در همه میدان های رویارویی با ملت و کشور ایران ، خبرنگاران با ذهن فعال و قلم روان می توانند مقابله با دشمن را سازماندهی کنند .
مسئول روابط عمومی کل سپاه همچنین گفت: جمهوری اسلامی در بحران ها توانسته تهدیدات دشمنان را به فرصت تبدیل کند و رسالت خبرگزاری ها و اصحاب رسانه و روشنفکران انقلاب ، بیان وقایع و رخدادها و حقایق دوران 40 ساله عمر شکوهمند انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای نسل چهارم و پنجم انقلاب است.
سردار شریف با بیان اینکه آمریکایی ها در منطقه غرب آسیا از موفقیت در هرپرونده ای که باز کردند ناتوان مانده اند اظهار کرد: دشمنان نظام و در راس آن ها امریکای جهانخوار برای ایجاد مشکلات برای اسلام و مسلمین برنامه ریزی کرده اند و امروز اسراییل نسبت به همه ادوار گذشته در همه ابعاد نظامی ، گسترش سرزمینی و سیاسی در شرایطی بسیار متزلزل نسبت به دوران قبل از ظهور داعش در این جغرافیاست و ترسیم بدون اغراق وقایع، رسالت خبرنگاران است که باید به خوبی به انجام برسانند.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.