فرماندار آستارا گفت: جمعیت هلال احمر، ارتش امدادی و اعتقادی کشور است .

به گزارش ایلنا از آستارا، فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا در نشست با اعضای جمعیت هلال احمرشهرستان به مناسبت هفته هلال اظهار داشت: جمعیت هلال احمر ارتش امدادی و اعتقادی کشور است زیرا هلال‌احمر سازمانی است که در آن کار و تلاش بر اساس عشق به انسانیت و کمک به همنوع انجام می‌شود.

وی ادامه داد:جمعیت هلال احمر این شهرستان با توجه به گستردگی ماموریت ها نیازمند امکانات جدید است و برای امداد‌رسانی به موقع در حوادث، به توجه ویژه نیاز دارد.

رستم زاد یادآور شد:جمعیت هلال احمر به عنوان ارتش امدادی در کمک رسانی به سیل زدگان و زلزله زدگان کارنامه درخشانی به یادگار گذاشته و احساس مسئولیت آن قابل تقدیر است.

وی اضافه کرد: توان بالای جوانان برای فعالیت‌های داوطلبانه، با روحیات و فرهنگ ما سازگاری کامل دارد و بیشتر افراد، بدون چشمداشت مادی در این عرصه خدمات رسانی می‌کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر آستارا نیز در این دیدار گفت: فعالیت این جمعیت در این شهرستان در سال 1301 آغاز شد و در طرح فرشتگان رحمت نوروز امسال، 140 بسته کالای ایرانی شامل کیف، کفش، لباس و اقلام غذایی به نیازمندان توزیع کرد.

حسین خورشیدی افزود: این جمعیت در سال های 95 و 96 با عملکرد خوب در آموزش به جامعه هدف و امداد و نجات، رتبه دوم استان گیلان را بعد از آستانه اشرفیه کسب کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.