مازیار غلامی ظهر پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه کم فشار و استقرار جوی به طور غالب پایدار در منطقه است بنابراین طی امروز و فردا با تقویت جریانات جنوبی، وزش باد گرم بویژه در ارتفاعات و دامنه ها گاهی شدید و نیز در برخی نقاط جلگه ای احتمال پدیده مه پیش بینی می شود.
وی ادامه داد: طی این مدت گاهی با گذر امواج کم و بیش ناپایدار، احتمال رگبار و رعد و برق دور از انتظار نیست و از روز شنبه هفته آینده، با شکل گیری جریانات ناپایدار ، روند کاهش نسبی دما، بارندگی و احتمال رعد و برق و تگرگ تا روز یکشنبه مورد انتظار است.
غلامی آسمان امروز را صاف تا نیمه ابری، وزش باد گرم بویژه در ارتفاعات و دامنه ها احتمالا شدید، گاهی افزایش ابر، رگبار پراکنده و احتمال رعدوبرق عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را کمی تا نیمه ابری، بعضی نقاط وزش باد گرم بویژه در ارتفاعات و دامنه ها ، گاهی افزایش ابر، رگبار باران و احتمال رعد و برق پیش بینی کرد.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته را با 31 درجه مربوط به منجیل و رودبار و کمینه دمای فردا را با 15 درجه مربوط به بندرآستارا ذکر کرد.
به گفته غلامی، بیشینه دمای امروز رشت 28 و کمینه دمای فردای مرکز استان 18 درجه خواهد بود.
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.