به گزارش خبرنگار ایرنا سیداسماعیل میرغضنفری فرماندار لاهیجان روز دوشنبه در این مراسم اظهار داشت: در قوانین جمهوری اسلامی نیز به کارگر توجه خاصی شده و دولتمردان در تلاشند تا درمقابل خدمات و زحمات کارگران امکانات و تسهیلاتی قرار دهند.
شهردار لاهیجان نیز در این مراسم اظهار داشت: شهرداری لاهیجان از معدود شهرداری هایی است که توانسته در دو سال متمادی بودجه مصوب را محقق کند و در پرداخت معوقات سال های گذشته نیز نمره مطلوبی بگیرد .
مسعود کاظمی با اشاره به رونمایی از کتاب راهنمای گردشگری به چهار زبان فارسی ، عربی ، روسی و انگلیسی توسط شهرداری لاهیجان به عنوان اولین کتاب بین شهرداری های کشور افزود:مسئولان لاهیجان سعی کرده اند که این شهر همواره جزء اولین ها باشد و به عنوان شهر همدلی ، همراهی و همگامی مطرح شود.
وی اظهار داشت:روز شورا روز تعمیق مردم سالاری و از اتفاقات خوبی بود که در جمهوری اسلامی رخ داد و مردم توانستند با تشکیل شورا بطور مستقیم به نمایندگان خود دسترسی پیداکنند .
سرهنگ پاسدار سیدجعفر حسینی فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان نیز گفت: مقام معظم رهبری سال جاری را سال رونق تولید نامیدند و کارگران سربازان واقعی این عرصه هستند.
وی یادآورشد: از 650شهید شهرستان لاهیجان 40شهید از قشر کارگر بودند که باید برای این شهدا نیز بطور ویژه مراسم تجلیل برگزار شود.
جواد تمیزکار سخنگوی شورای اسلامی و عضو کمیسیون فرهنگی این شورا نیز کارگران را به عنوان نیروی محرکه هر کشوری دانست و گفت: یکی از بزرگترین سرمایه ها، نیروی انسانی و کارگری آن است که اگر نباشند زندگی نمی تواند بصورت عادی جریان داشته باشد.
وی افزود:کارگران بدون ریا کار می کنند و نتیجه تلاش های خود را در اختیار مردم قرار می دهند و مسئولان به عنوان خادمان مردم باید شرایط عزتمندی و سلامتی آنان را فراهم کنند.
رئیس اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی لاهیجان نیز گفت: پنجم تا یازدهم اردیبهشت روز کارگر نام گذاری شده و در مراسم امروز ، از تعدادی از کارگران تقدیر می شود.
لاهیجان در 40 کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع است.
6029/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.