به گزارش ایرنا، سید امیرحسین علوی غروب دوشنبه در نودمین جلسه شورای اسلامی رشت افزود: برنامه های مختلفی داریم که با به کرسی نشستن شهردار رشت، همه برنامه ها عملیاتی می شود.
وی با اشاره به سکوت چندماه خاطر نشان کرد: برای مصالح مردم سکوت می کنیم، جایی که پای مصلحت مردم باشد، گردن ما از مو باریک تر است.
وی با بیان این که شورای اسلامی رشت مظلوم ترین نهاد است، اظهار داشت: اگر فضا، شرایط و منافع عمومی اقتضاء کند که اعضای شورای اسلامی سفره دل را باز کنند، خیلی حرف ها دارند، سکوت می کنند تا خاطری مکدر نشود.
علوی با اشاره به نشست روز گذشته اعضای شورا با استاندار گیلان به مناسبت روز شوراها و قدردانی از استاندار تصریح کرد: استاندار قول پی گیری و مساعدت در کلیه امور شورا را دادند و با همراهی و همکاری بیشتر ، موضوعات کاری را پی گیری کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرارسیدن روز کارگر و تبریک این روز به همه کارگران بیان داشت: شهرداری رشت با بیش از 2 هزار و 100 نیروی کارگر در حوزه های مختلف یکی از بزرگترین سازمان هایست که در شهر با این قشر زحمتکش کار می کند.
وی اضافه کرد: تقبل 50 درصد هزینه بیمه تکمیلی کارگران در مجموعه شهرداری کلانشهر رشت نشانگر ارزش و اهمیتی است که شورای اسلامی به این قشر می دهد، ضمن این که در شورا مصوب شد که کارگران مجموعه شهرداری رشت هر فصلی 250 هزار تومان پاداش دریافت کنند.
علوی در خاتمه سخنانش به مشکلات تیم های داماش و سپیدرود رشت اشاره و اظهار کرد: با دغدغه موضوعات این دو تیم را پی گیری می کنیم، در صورت صعود تیم داماش به لیگ دسته یک ، پاداشی در نظر گرفته می شود.
احمد رمضانپور نرگسی از اعضای شورای اسلامی رشت نیز در این جلسه در سخنانی درباره روند انتخاب شهردار این کلانشهر بیان داشت: واقعیت امر اینست که ما بیش از همه ناراحتیم، اینطور نیست که ما به وظایف مان عمل نکرده ایم، اعضای شورا در شرایط خاص در سه مرحله شهردار منتخب را انتخاب و به وزارت کشور معرفی کردند.
وی درباره دیدار اعضای شورای اسلامی رشت با استاندار گیلان خاطر نشان کرد: ما از استاندار خواستیم که برای برون رفت از مشکلات عمرانی به ما کمک کنند و وعده های خوبی هم دادند.
شورای اسلامی رشت، 11 عضو دارد.
رشت، حدود 700 هزار نفر جمعیت ثابت دارد که در طول روز به یک میلیون و 200 هزار نفر می رسد.
7286 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.