به گزارش خبرنگار ایرنا حسن رستم زاد روز یکشنبه در بازدید از شهرک صنعتی آستارا به مناسبت هفته کارگر افزود: شهرک صنعتی آستارا از ظرفیت های اقتصادی و حمایت از تولیدکنندگان و کارگران آن، زمینه ساز رفع بیکاری در این شهرستان است.
وی ادامه داد: عینیت بخشیدن به شعار سال بر عهده تولید‌کنندگان و جهادگران عرصه صنعت است و با بهبود وضع اقتصادی، رفع مسائل حوزه کارگری و حمایت از کارفرمایان این امر تحقق پیدا می کند.
فرماندار آستارا گفت: تولید، دشواری های خود را دارد اما با رفع مشکلات و موانع واحدهای صنعتی روند رو به رشد تولید و صادرات کالاهای ایرانی تسهیل خواهد یافت.
وی اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی مبنای حرکت های اقتصادی است و با استفاده از نیروی کار فعال و توانمند در چرخه اقتصاد، ارزش افزوده تولید و به رشد اقتصادی لازم دست خواهیم یافت.
نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی هم گفت: کارگران با تلاش در عرصه تولید ملی به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کنند و نقش زحمتکشان عرصه کار مهم است.
ولی داداشی افزود: کارگران، معماران زیربنای اقتصاد و توسعه اقتصادی هستند و حمایت از تولید کنندگان داخلی، زمینه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی، رونق تولید و افزایش اشتغال است.
وی بیان کرد: کارگران در خط مقدم جنگ اقتصادی با دشمنان، دین خود را به خوبی به انقلاب اسلامی ادا کرده اند و این امر مهم وظیفه مسئولان را دو چندان می کند.
پنجم تا یازدهم اردیبهشت هفته کارگر نامگذاری شده است.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع و شهرک صنعتی این شهرستان با 20 هکتار مساحت، در سال 1387 در روستای کوهپایه ای هودول ایجاد شده و 20 واحد با ظرفیت اشتغال 200 نفر در آن فعال است.
7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.