فرماندار ماسال گفت: در شهرستان ماسال 21 نقطه شناسایی شده که با فرارسیدن فصل گرما با ضعف برق مواجه می‌شود و انتظار می‌رود با نصب ترانس و اصلاح شبکه ظرف حدود یک ما آینده مرتفع شود.

به گزارش ایلنا از ماسال،محمد جواد عامر در دیدار با مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان با بیان اینکه  منابع اداره برق شهرستان بسیار محدود است اظهار داشت: توانستیم مقدار قابل ملاحظه ای از مشکلاتی از قبیل ضعف برق,نصب ترانس و غیره در سطح شهرستان را مرتفع کنیم و مطالباتی را خواستاریم که با پیگیری های مدیرعامل توزیع برق گیلان از وزارت نیرو می‌توان این مسائل را هم برطرف کرد.

وی افزود: در شهرستان ماسال 21 نقطه شناسایی شده که با فرارسیدن فصل گرما با ضعف برق مواجه می‌شود و انتظار می‌رود با نصب ترانس و اصلاح شبکه ظرف حدود یک ما آینده مرتفع شود.

فرماندار شهرستان ماسال بیان داشت:پیرو جلسات قبلی تامین برق تولیدی ها و رفع موانع تولید و تامین برق تک خانوارها که از خانواده معزز شهدا و جانبازان و تحت پوشش ادارات کمیته امداد و بهزیستی و اصلاح و بهینه سازی بر طبق اولویت و جابجایی تیر برق ها توسط اداره برق و شهرداریها و حق انشعابات انجام شود.

عامر خاطرنشان کرد: فصل کشاورزی شروع شده است و باید برای چاههای حفر شده از طرف اداره آبفار و سازمان آب منطقه ای برای برق دار کردن و تجهیز آن چاهها اقداماتی صورت بگیرد تا کشاورزان عزیز به سهولت فصل کشاورزی را بگذرانند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.