مازیار غلامی ظهر یکشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار سامانه به طور غالب پایدار در منطقه است که بر این اساس تا پایان هفته در پاره ای نقاط مه، روند افزایش دما و وزش باد جنوبی (گرم ، به ویژه ارتفاعات و دامنه ها) پیش بینی می شود.
وی ادامه داد: طی این مدت گاهی با گذر امواج کم و بیش ناپایدار، در بعضی نقاط افزایش ابر و رگبار و احتمال رعد و برق دور از انتظار نیست.
غلامی آسمان امروز گیلان را کمی تا نیمه ابری، پاره ای نقاط مه، گاهی افزایش ابر، وزش باد جنوبی به ویژه ارتفاعات و دامنه ها، احتمال رگبار و رعد و برق عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را صاف تا نیمه ابری، پاره ای نقاط مه صبحگاهی، گاهی افزایش ابر، وزش باد جنوبی بویژه ارتفاعات و دامنه ها، احتمال رگبار و رعد و برق پیش بینی کرد.
به گفته غلامی، بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته با 23 درجه مربوط به منجیل بوده و کمینه دمای فردا در استان نیز با شش درجه مربوط به دیلمان خواهد بود.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای امروز رشت را 23 درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان را 12 درجه عنوان کرد.
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.