به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نمازجمعه رشت در جمع نمازگزارن این کلانشهر خطاب به مدیران شرکت ها و کارفرمایان بیان داشت: هر جا هستید ، کارگران را حمایت کنید، این قشر پشتوانه هر جامعه هستند.
وی با بیان این که کارگران در کارخانجات و شرکت ها بی منت کار می کنند، اظهار داشت: آیا این رواست که مدیر، مدیرعامل و یا کارفرما کارگر را تهدید می کند؟ آیا مدیر بالادستی حقوقش به انداره کارگرست؟
خطیب جمعه رشت با تاکید بر این که ما مدافع همه کارگران زحمتکش هستیم، خاطر نشان کرد: همانطوری که در ادارات نوشته می شود که حق با ارباب رجوع است، در کارخانجات نیز بایستی این مهم مطرح شود که حق با کارگر است.
وی در ادامه سخنانش با اشاره به فرمایشات رهبری در چهارشنبه گذشته در جمع کارگران اظهار داشت: رهبری در این دیدار مسئله رونق را مطرح کردند که امیدوارم حوادث سیل اخیر که در این ایام به وجود آمد، باعث این معنا نشود که موضوع رونق تولید شکل نگیرد.
نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان این که رونق تولید از ارکان اقتصاد مقاومتی است، اضافه کرد: رونق تولید باعث عزت کشور می شود که همه ما بایستی به این مهم توجه داشته باشیم و برای تحقق آن تلاش کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش با یادآوری سخنان رهبری در جمع کارگران مبنی بر ترویج فرهنگ تولید و از بین بردن روحیه انتظار برای ثروت بادآورده در مردم تصریح کرد: برنامه هایی برای تفریح و تنوع در سیمای جمهوری اسلامی گذاشته می شود که شبیه بخت آزمایی و حسرت برای برخی از افراد است.
امام جمعه رشت خاطر نشان کرد: صدا و سیما مسیرش را در مسیر آرمان های انقلاب و اهداف رهبری قرار دهد و نقطه اوج خود در ایران اسلامی برسد.
وی در ادامه سخنانش در جمع نمازگزاران کلانشهر رشت در مصلی با تاکید بر این مطلب که مردم زیاد استغفار کنند که این کار موجب رحمت خدا می شود، افزود: مردم، کشاورزان و روستائیان مساجد را پرکنند، هیچ بهانه ای موجب این نشود که به مساجد نروید.
2007/7286
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.