مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان در خصوص برپایی این موکب در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همزمان با برگزاری دیدار تیم های سپیدرود رشت و فولاد خوزستان ، موکب شهدای ورزشکار جامعه فوتبال به منظور کمک به سیل زدگان در ورزشگاه سردارجنگل رشت برپا شد.
علیرضا وهابی افزود: این موکب پیرو تاکیدات و توصیه های مسئولان فدراسیون فوتبال و به دستور قربانعلی الماس خاله رئیس هیات فوتبال گیلان و همچنین مشارکت بسیج ورزشکاران این استان در ورزشگاه سردارجنگل برپا شده است.
وی ادامه داد: موکب شهدای ورزشکار جامعه فوتبال ایران از ظهر امروز و پیش از آغاز بازی تیم های سپیدرود و فولاد خوزستان به منظور جمع آوری کمک های مردمی و خدمت رسانی به سیل زدگان شمال ، جنوب و غرب کشور در ورزشگاه سردارجنگل دایر شده است.
وهابی بیان کرد: مردم نوعدوست گیلان به خصوص طرفداران و تماشاگران سپیدرود رشت و سایر اقشار می توانند کمک های خود را در بخش های مختلف نقدی و غیر نقدی به این موکب ها ارائه دهند تا با هماهنگی های مربوطه، این کمک ها در اختیار سیل زدگان قرار گیرد.
وی اضافه کرد: با توجه به شرایط مساعد آب و هوایی، پیش بینی می شود که استقبال از بازی حساس تیم های سپیدرود و فولاد خوزستان بسیار خوب باشد و امیدواریم که به همین اندازه نیز افرادی که به ورزشگاه مراجعه می کنند ، از موکب های برپا شده شهدای ورزشکار جامعه فوتبال استقبال کنند تا بتوانیم قدم کوچکی را برای سیل زدگان استان های مختلف کشور برداریم.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و فولاد خوزستان از ساعت 17 و 15 دقیقه عصر امروز (جمعه) در هفته بیست و هفتم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم می روند.
به گفته مسئولان روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان ، بلیت فروشی این بازی که به قضاوت علیرضا فغانی انجام خواهد شد ، از ساعت 14 آغاز می شود و با آغاز بلیت فروشی ، درب ورزشگاه نیز به روی تماشاگران و طرفداران گشوده خواهد شد.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.