به گزارش خبرنگار ایرنا، نادر دست نشان روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم های سپیدرود و فولاد خوزستان در رشت اظهار داشت: با توجه به شرایط جدول و همچنین جایگاه ما در رده بندی، در بازی های خانگی محکوم به پیروزی هستیم و امیدواریم که بتوانیم فولاد را شکست دهیم.
وی افزود: البته بازی حساس دیگری را با تیم فولاد خوزستان در لیگ برتر تجربه خواهیم کرد و این دیدار گرچه سخت است اما سخت نیز شده چون این تیم هفته گذشته متحمل شکست شده و برای جبران این شکست رو در روی ما قرار خواهد گرفت.
دست نشان ادامه داد: برای ما تفاوتی ندارد چون ما برای اینکه شانس خود را برای ماندن در لیگ برتر افزایش دهیم ، محکوم به پیروزی هستیم و امیدوارم که بتوانیم برابر این تیم جنوبی پیروز شویم تا با روحیه بهتر، رقابت های لیگ برتر را در هفته های پایانی ادامه دهیم.
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود اضافه کرد: گرچه فولاد خوزستان تیم خوب و منظمی است و در خط دفاع از بازیکنان باتجربه ای تشکیل شده و در خط حمله نیز بازیکنان خوبی دارد و همچنین از کادر فنی توانمندی برخوردار است اما ما در این بازی میزبان هستیم و فقط برای کسب پیروزی به میدان می رویم.
دست نشان بیان داشت: تیم ما از لحاظ فنی نسبت به هفته های گذشته رشد داشته اما هنوز به شرایط ایده آل دست نیافته ایم و امیدواریم که بتوانیم در این چهار بازی باقیمانده روند رو به رشد خود را ادامه دهیم.
وی به وضعیت مصدومان تیم نیز اشاره و خاطرنشان کرد: به دلیل استفاده مستمر از چمن مصنوعی ، تعداد آسیب دیدگان ما زیاد است و هم اینک نیز امیر منصوریان و علی عباسی مصدوم هستند و نمی توانند در دیدار برابر فولاد خوزستان حضور یابند اما سایر مصدومان به این بازی خواهند رسید.
وی گفت: هر جا می رویم، همه مردم از وضعیت سپیدرود نگرانند و انتظار بجایی دارند که این تیم در لیگ برتر ماندگار شود و ما نیز این حساسیت را درک کرده ایم و امیدوارم که طرفداران هم در این بازی خانگی ورزشگاه را پر کنند چون حضور آنان به تیم انرژی دو چندانی خواهد داد.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و فولاد خوزستان عصر فردا (جمعه ششم اردیبهشت ماه) در هفته بیست و هفتم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم می روند.
تا پایان هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور که با حضور 16 تیم در حال برگزاری است، فولاد خوزستان با 33 امتیاز در مکان ششم و سپیدرود رشت با 19 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.