به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، تیم های فوتبال سپیدرود رشت و فولاد خوزستان عصر جمعه (فردا) ششم اردیبهشت ماه در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم می روند.
ابن دیدار، جدال نمایندگان شمال و جنوب کشور در رقابت های لیگ برتر است که به نوعی این مسابقه ، برای هر دو تیم حیثیتی است البته هر دو تیم با نگاه و تفکر جداگانه ای به مصاف هم می روند.
تبم فوتبال سپیدرود رشت که تلاش می کند از تیم های انتهای جدولی جدا شود و سهمیه خود را در لیگ برتر حفظ کند، به طور حتم در این دیدار خانگی برابر تیم فولاد خوزستان فقط برای پیروزی و کسب سه امتیاز به میدان خواهد رفت.
سپیدرودی ها که رقابت سختی را با تیم نفت مسجد سلیمان برای ماندن در لیگ برتر دارند، باید در این بازی خانگی مقابل فولاد خوزستان به برتری دست یابند تا با روحیه خوب در هفته بیست و هشتم به مصاف نفت مسجد سلیمان برود.
سرخپوشان رشتی که در دو دیدار اخیر خود نتایج قابل قبولی کسب کرده و برابر تیم مدعی تراکتورسازی تبریز در رشت پیروز شده و در جم بوشهر نیز مقابل تیم پارس جنوبی به نتیجه مساوی دست یافتند، در فاصله یک امتیازی تیم نفت مسجد سلیمان قرار گرفتند.
با توجه به این امر، دیدار سپیدرود رشت برابر فولاد خوزستان یک بازی بسیار حیثیتی برای این تیم بشمار می رود چون با پیروزی در این دیدار و توقف احتمالی نفت مسجد سلیمان برابر صنعت نفت آبادان، سرخپوشان رشتی بالاتر از این تیم در جدول رده بندی قرار خواهند گرفت.
شرایط موجود در جدول رده بندی باعث شده تا بازی سپیدرود برابر فولاد خوزستان از اهمیت ویژه ای برخودار باشد و به طور حتم این بازی یکی از مهمترین دیدارهای سرخپوشان رشتی در رقابت های لیگ برتر محسوب می شود.
به طور حتم مسئولان، کادرفی و بازیکنان سپیدرود رشت در دیدار برابر فولاد خوزستان فقط به پیروزی و کسب سه امتیاز این بازی فکر می کنند و با این تفکر وارد زمین بازی در دیدار خانگی خود خواهند شد.
از طرف دیگر ، طرفداران و تماشاگران سپیدرود انتظار دارند که سرخپوشان رشتی در این دیدار سخت برابر تیم جنوبی فولاد خوزستان به برتری برسد تا تیم سپیدرود برنده نبرد حیثیتی تیم های شمال و جنوب کشور در لیگ برتر باشد.
اما از طرف دیگر تیم فولاد خوزستان در دیدار برابر سپیدرود رشت دغدغه خاضی ندارد و برای دفاع از حیثیت تیم خود رو در روی سرخپوشان رشتی قرار خواهد گرفت تا برابر این تیم امتیاز کسب کند.
تیم فولاد خوزستان که هم اینک در رتبه ششم جدول رده بندی قرار دارد، قادر به کسب سهمیه باشگاه های آسیا نیست و همچنین نمی تواند مقام اول تا سوم را کسب کند و به همین دلیل این تیم دغدغه کسب سهمیه را ندارد.
از طرف دیگر با توجه به اینکه فولادی ها در رتبه ششم جدول رده بندی قرار دارند، به هیچوجه خطر سقوط این تیم را تهدید نمی کند و آنان بدون استرس رو در روی تیم فوتبال سپیدرود رشت قرار خواهند گرفت.
اما به طور حتم تیم فولاد خوزستان نیز که هم اینک افشین قطبی را به عنوان سرمربی دراختیار دارد، برای کسیب پیروزی برابر سپیدرود قرار خواهد گرفت تا این تیم بتواند از حیثیت فوتبال خطه خوزستان و جنوب کشور دفاع کند.
به طور حتم فولادی ها نیز با تمام قوا در این دیدار رو در روی سرخپوشان رشتی قرار خواهند گرفت تا طرفداران و فوتبال دوستان در سراسر کشور یک بازی زیبا و بدون هیچگونه حاشیه ای را تماشا کنند.
با توجه به شرایط موجود، به طور حتم دیدار نمایندگان شمال و جنوب کشور در لیگ برتر بسیار دیدنی خواهد بود و هر دو تیم سپیدرود رشت و فولاد خوزستان در یک بازی حیثیتی اما با دو نگاه متقاوت رو در روی هم قرار می گیرند.
تیم فوتبال سپیدرود رشت برای ماندن در لیگ برتر و رهایی از سقوط با تفکر پیروزی به مصاف فولاد خوزستان قرار می گیرد و فولادی ها نیز برای دفاع از حیثیت تیم خود و برای دفاع از فوتبال جنوب کشور به مصاف سرخپوشان رشتی می رود.
به هرحال باید منتظر ماند و مشاهده کرد که نبرد تیم های شمال و جنوب کشور در لیگ برتر با چه نتیجه ای به اتمام خواهد رسید و این در حالی است که طرفداران سپیدرود انتظار دارند که سرخپوشان رشتی همانند بازی با تراکتورسازی که منجر به پیروزی سه بر یک سپیدرود شده بود، برابر تیم فولاد خوزستان قرار گیرند.
تا پابان هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور با حضور 16 تیم ، فولاد خوزستان با 33 امتیاز در مکان ششم و سپیدرود رشت با 19 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.