فرماندار شفت گفت: ضعف اطلاع رسانی دستگاه ها در حوزه اشتغال و رونق تولید پذیرفتنی نیست .

به گزارش ایلنا از شفت، محمدرضا محسنی در نشست کارگروه اشتغال سرمایه گذاری و بوم گردی این شهرستان با اشاره به اینکه دستگا‌ه‌های اجرایی و خدماتی باید گزارش عملکرد خود را به وسیله رسانه ها در اختیار مردم قرار دهند، گفت: ضعف اطلاع رسانی دستگاه ها در حوزه اشتغال و رونق تولید پذیرفتنی نیست.

وی با بیان اینکه آمار مربوط به سامانه کارا باید توسط اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رصد و نحوه بروزرسانی آن توسط دستگاه های ذیربط پیگیری شود، افزود : مشکلات اعطای تسهیلات اشتغال زایی در سال 97 باید آسیب شناسی و در سال جاری مورد توجه قرار گیرد .

نماینده عالی دولت در شفت با بیان اینکه اعتبارات مربوط به اشتغال روستایی و عشایری در سال 98 با اولویت گردشگری و بوم گردی به متقاضیان اعطا خواهد شد، افزود : از 360 واحد سیاست گذاری بوم گردی در این شهرستان موافقت اصولی 351 واحد صادر شده است که تاکنون 51 واحد موفق به اخذ پروانه ساخت و مرمت شده اند و در این راستا یک میلیارد و 390 میلیون تومان تسهیلات اعطا شده است .

وی در ادامه بر پیگیری طرح های گردشگری در شفت تاکید کرد و افزود : ثبت نام متقاضیان احداث واحدهای بوم گردی باید ادامه یابد و پرونده های قبلی نیز مورد پیگیری قرار گیرد .

فرماندار شفت در بخش دیگری از سخنان خود به مشکل تولید کنندگان در دریافت تسهیلات رونق تولید اشاره و افزود : بانک‌ها باید همکاری‌های لازم را در این راستا انجام دهند و دستگاه های ذیربط باید پیگیر امور مربوط به تولید کنندگان باشند.

محسنی در پایان به دستگاه های متولی دستور داد تا 72 ساعت آینده جزییات آمارهای نهایی مربوط به اشتغال و رونق تولید در سال 97 را پس از به روزرسانی به منظور بررسی به فرمانداری ارسال کنند .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.