معاون فرماندار رشت گفت: تربیت نسل جدید ابزار کار و عمل خاصی را می‌طلبد .

به گزارش ایلنا از رشت، علیرضا انصاری در جلسه امور بانوان که در محل فرمانداری برگزار شد با بیان ضرورت توجه به آموزش و ارتقاء سطح کارایی دانش عمومی خانواده و بانوان، اظهار داشت: توانمندی‌های بانوان در گروی آموزش و آگاهی دادن آنهاست.

وی افزود: در راه آموزش و آگاه کردن تنها نباید از ابزارهای سنتی استفاده کنیم و در این باره توجه به ابزار رسانه و بهره‌گیری از آن بایستی مورد توجه قرار گیرد.

انصاری با تاکید بر اینکه مشاوران امور بانوان ادارات در انسجام بخشی برای تجمع توانمندی‌های جامعه بانوان در قالب سمن‌ها و کانون‌ها برنامه‌ریزی داشته باشند، تصریح کرد: انسجام بخشی و تجمیع توانمندی های بانوان مشارکت زنان را به دنبال دارد.

وی با مهم دانستن آشنایی بانوان، جوانان و شهروندان با حقوق شهروندی خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم بانوان، جوانان و شهروندان را با حقوق شهروندی آشنا کنیم، آن وقت مطالبه‌گری‌شان جدی‌تر می شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان رشت، خاطرنشان کرد: آشناکردن جامعه زنان به قوانین و دستورالعمل‌های موجود و آشنایی آنها با حقوق شهروندی کمک زیادی برای رفع تنگناهای موجود در این رابطه است.

انصاری با تاکید بر ضرورت برنامه‌ریزی برای حفظ سلامت جسمی، روحی و روانی بانوان بیان کرد: باید حداقل ورزش همگانی را در جوانان و خانواده ترویج دهیم.

وی با اشاره به پیچیدگی‌ها و گستردگی آسیب‌های اجتماعی و با بیان اینکه باید متناسب با این گستردگی‌ها برنامه‌ریزی داشته باشیم، تصریح کرد: نسل جدید با امر و نهی تربیت نمی‌شود. باید ابزار کار و عمل خاص خودش را در اختیار داشته باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.