به گزارش عصر دوشنبه ایرنا محمود قاسم نژاد در جشن بزرگ هفته جوان که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر فومن برگزار شد؛ با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با جوانان که امروزه مهمترین مساله جوان هویت اوست؛ این که بداند در کجا قرار گرفته و چگونه باید عمل بکند و اهداف آن چیست؟ بر لزوم تعمق و تفکر جوانان درخصوص زندگی و اهداف خود تاکید کرد.
وی افزود: دشمن در صدد از بین بردن امید و هویت در جوانان است بنابراین ما باید راه درست جوانی را به جوانان نشان دهیم تا در مسیر صحیحی برای جامعه و زندگی خود قرار بگیرند.
قاسم نژاد با پرداختن به لزوم آگاهی و بصیرت و تحلیلگر بودن جوانان در قبال شرایط پیرامونی در کنار کسب دانش و تعمیق ایمان که بیشترین اثر را در دوران جوانی دارد، این برهه از زندگی را مهم ترین و مساعدترین فرصت برای انسان دانست.
نماینده عالی دولت در شهرستان بر اهمیت تحصیل علم و پرداختن به ورزش به عنوان دو حوزه مهم فعالیت و بالندگی جوانان تاکید کرد.
وی همچنین با اشاره به فرصت های فراهم شده در دولت تدبیر و امید برای جوانان و ارتقای ایشان به مناصب بالای مدیریتی، بر تعهد دولت به فرصت سازی و فراهم کردن بستر رشد برای جوانان مستعد و برتر اشاره کرد.
همچنین حجت الاسلام افتخاری نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی، ضمن تبریک میلاد پربرکت و مسرور حضرت بقیه الله (عج)، این روز را فرصتی برای تجلیل از نقش و جایگاه جوانان در جامعه عنوان کرد.
وی با اشاره مجموعه اقدامات انجام شده درخصوص ساماندهی وضعیت جوانان، به ویژه تفکیک وزارت ورزش و جوانان به جهت سایه افکندن امور ورزشی بر نیازهای جوانان، بر تلاش و تعهد مسئولان به بهبود وضعیت آینده سازان کشور تاکید کرد.
شهرستان فومن با دو بخش مرکزی و سردارجنگل، در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7294/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.