مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به کسب مقام دوم تیم های داماش در گروه اول و نیروی زمینی تهران در گروه دوم لیگ دسته دوم کشور، این دو تیم در مرحله پلی آف به مصاف هم می روند.
میثم محبوب افزود: در پایان رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور، تیم داماش گیلان با 47 امتیاز پس از تیم خوشه طلایی ساوه 54 امتیازی در رتبه دوم گروه اول این مسابقات قرار گرفت و تیم نیروی زمینی نیز در گروه دوم موفق شد رتبه دوم را تصاحب کند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه تیم های دوم رقابت های لیگ دسته دوم در یک دیدار رفت و برگشت رو در روی هم قرار می گیرند که برنده دو بازی در مجموع دیدارهای رفت و برگشت ، به رقابت های لیگ دسته اول صعود می کند.
وی بیان کرد: با توجه به این امر، دیدار رفت مرحله پلی آف لیگ دسته دو روز یکشنبه هشتم اردیبهشت ماه و دیدار برگشت نیز روز 15 اردیبهشت ماه برای مشخص شدن سرنوشت تیم سوم صعود کننده از مسابقات لیگ دسته دوم به لیگ دسته یک برگزار خواهد شد.
مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان ابراز امیدواری کرد تیم داماش گیلان برای کسب جواز حضور در رقابت های لیگ دسته اول ، در دو دیدار رفت و برگشت برابر تیم نیروی زمینی تهران به برتری دست یاید .
در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور، 28 تیم در دو گروه 14 تیمی به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم های اول هر گروه به طور مستقیم به لیگ دسته اول صعود کردند و برنده تیم های دوم نیز جواز حضور در رقابت های لیگ دسته اول را کسب می کند.
تیم های داماش گیلان ، چوکا تالش و شهرداری فومن سه نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته دوم کشور بودند که داماش گیلان با کسب رتبه دوم گروه اول، موفق شد به مرحله پلی آف صعود و شانس حضور در رقابت های لیگ دسته اول را داشته باشد.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.