به گزارش خبرنگار ایرنا سیداسماعیل میرغضنفری روز شنبه در اولین جلسه شورای اداری شهرستان لاهیجان در سال جدید اظهار داشت: موضوع معیشت مردم و بهبود وضعیت اقتصادی جامعه از هدف هایی است که دولت پیگیری آن را برای خود تکلیف می داند و از دغدغه های بسیار جدی در جامعه است و باید در مسیری قرار گیریم موانعی که برای تولید ایجاد شده را رفع کنیم.
وی با اشاره به اینکه اقتصاد در تمام امور جامعه تاثیرگذار است تصریح کرد: یکی از مهمترین دغدغه های جامعه موضوعات اقتصادی است و باید تلاش کنیم مشکلاتی که جامعه با آن دست به گریبان است را به سرانجام مناسبی برسانیم و پاسخگو باشیم.
فرماندار لاهیجان با اشاره به مسایل آغازین روزهای سال از جمله جاری شدن سیل اظهار داشت: جاری شدن سیل در تمام دنیا امری طبیعی است و همه دست به دست هم دادند تا مشکلات را حل کنند اما وسعت سیل بسیار وسیع است و مردم می دانند که دولت نیز در امکانات امدادرسانی محدودیت هایی دارد.
وی خاطرنشان کرد: مردم صبوری کردند و تمام ارکان نظام از دولت و مردم ، ارتش ، سپاه و سمن ها در امداد رسانی به مردم سیل زده خوب درخشیدند .
نماینده عالی دولت در لاهیجان از همه اقشار مردم بویژه بازاریان و اصناف در اهدای کمک های خیرخواهانه به مناطق سیل زده تشکر کرد و گفت: در شهرستان کمک های خوبی برای مردم مناطق سیل زده جمع آوری و اولین محموله در استان نیز از این شهرستان به این مناطق ارسال شد.
فرماندار لاهیجان اظهار داشت: تاکنون بیش از پنج میلیارد ریال اعم از کمک های نقدی و غیرنقدی مردم شهرستان جمع آوری و به مناطق سیلزده ارسال شده که این کمک ها همچنان ادامه دارد.
وی به اقدام خصمانه آمریکا در اتهام زنی به سپاه پاسداران اشاره و اضافه کرد: دشمن خواست با این کار خود بین ارکان نظام و نیروهای مسلح اختلاف ایجاد کند که موفق نشد.
میرغضنفری ادامه داد: همه این دسیسه های دشمن، عاملی برای ایجاد وحدت بین ارکان نظام شد و موضع گیری هایی وحدت آفرین از مسئولان کشور صورت گرفت.
فرماندار لاهیجان همچنین به دغدغه های چایکاران اشاره کرد و گفت: اقداماتی از سوی مجمع نمایندگان استان و استاندار گیلان برای رفع این دغدغه و نگرانی قیمت برگ سبز چای در حال انجام است و می کوشیم این موضوع به سرانجام مناسبی برسد.
وی با تاکید بر نقش موثر رسانه ها افزود: رسانه ها باید بازوان مدیران اجرایی در حل مشکلات باشند و در شهرستان لاهیجان همه مسئولان سعی می کنند در کنار هم وحدت داشته باشند.
نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: اولویت اول کشور در سال جاری اقتصاد و بهبود رونق تولید است و باید با بهبود وضعیت اقتصادی، ارزش پول ملی و تولید داخلی افزایش یابد.
ذبیح نیکفر اظهار داشت: هر اقدامی که استکبار جهانی علیه ایران انجام دهد؛ موجب تقویت وحدت و انسجام ملی می شود و مردم با حمایت از سپاه ، این موضوع را ثابت کردند.
شهرستان لاهیجان با دو بخش مرکزی و رودبنه، در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
6029 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.