به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا، با انجام هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور و با توجه به کسب نتیجه مساوی، تیم سپیدرود رشت در یک دیدار سخت خارج از خانه برابر پارس جنوبی جم، این تیم همچنان امیدوار به ماندن در لیگ برتر باقی ماند.
بر این اساس تیم فوتبال سپیدرود رشت در این دیدار توانست برابر تیم پارس جنوبی جم به نتیجه مساوی 2 بر 2 دست یابد تا علاوه بر متوقف کردن پارس جنوبی، یک امتیاز از این بازی کسب کند.
این در حالی است که تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که رقابت سختی را با سپیدرود برای فرار از سقوط در جدول رده بندی دارد، در این هفته در یک بازی خانگی برابر تیم قعرنشین استقلال خوزستان به نتیجه مساوی دست یافت که این نتیجه باعث شد تا سپیدرود همچنان امیدوار به ماندن در لیگ برتر باشد.
تیم فوتبال سپیدرود رشت در شرایطی برابر تیم پارس جنوبی جم به نتیجه مساوی دست یافت که تا دقایق پایانی از میزبان خود عقب بود اما در نهایت توانست گل مساوی را به ثمر برساند تا یک امتیاز از این بازی را کسب کند.
گرچه گفته می شود تیم پارس جنوبی جم شرایط مالی مساعدی ندارد اما این تیم تاکنون در رقابت های لیگ برتر نتایج خوبی را کسب کرده و در رتبه نهم جدول رده بندی قرار دارد و کسب نتیجه مساوی در زمین این تیم، می تواند نتیجه مطلوبی برای سپیدرود باشد.
البته هر دو تیم برای پیروزی و کسب هر سه امتیاز رو در روی هم قرار گرفتند و در جریان این بازی نیز تیم پارس جنوبی جم نیز موفق شد در دقیقه 48 به گل برتری دست یابد اما هشت دقیقه پس از به ثمر رسیبدن این گل، مهرداد بایرامی گلزن این روزهای سپیدورد رشت کار را به تساوی کشاند.
اما در ادامه تیم پارس جنوبی جم موفق شد دومین گل خود را نیز در دقیقه 60 به ثمر برساند تا کار برای شاگردان دست نشان سخت شود اما مهدی محمدیاری بازیکن سپیدرود گل مساوی را زد تا شاگردان نادر دست نشان یک امتیاز ارزشمند از این بازی خارج از خانه را کسب کنند.
با توجه به کسب نتیجه مساوی توسط هر دو تیم نفت مسجد سلیمان و سپیدرود رشت در هفته بیست و ششم و برابر حریفان خود، شرایط در بین تیم های انتهای جدولی سخت تر شده و به طور حتم رقابت این دو تیم برای رهایی از سقوط تا هفته پایانی ادامه خواهد داشت.
این درحالی است که هم اینک تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با کسب 20 امتیاز در مکان چهاردهم و تیم سپیدرود رشت نیز با کسب 19 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند و فاصله این دو تیم در جدول فقط یک امتیاز است.
از طرف دیگر تیم فوتبال استقلال خوزستان نیز با کسب 11 امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارد و تا حد زیادی سقوط این تیم از رقابت های لیگ برتر مسجل شده و به جز این تیم خوزستانی، یک تیم دیگر نیز باید از رقابت های لیگ برتر سقوط کند.
با توجه به این امر، در چهار هفته پایانی مسابقات لیگ برتر باید شاهد رقابت سختی بین دو تیم سپیدرود رشت و نفت مسجد سلیمان باشیم که به طور حتم بازی رو در روی این دو تیم در مسجد سلیمان ، تا حد زیادی چهره تیم سقوط کننده را مشخص خواهد کرد.
البته طرفداران سپیدرود رشت امیدوارند که این تیم به روند رو به رشد خود ادامه دهد و بتواند در این چهار دیدار باقیمانده نیز نتایج خوبی را کسب و در رقابت های لیگ برتر ماندگار شود.
به خصوص طرفداران پرشور سپیدرود رشت انتظار دارند که این تیم در دیدارهای خانگی خود برابر فولاد خوزستان و نساجی مازندران به پیروزی دست یابد تا با کسب حداقل یک نتیجه مساوی در دیدارهای خارج از خانه، شانس ماندن سرخپوشان رشتی در رقابت های لیگ برتر افزایش یابد.
با توجه به اینکه تیم فوتبال سپیدرود رشت طی دو هفته اخیر نتایج خوبی را کسب کرده و خود را به تیم نفت مسجد سلیمان نزدیک کرده امید است تا با جاگذاشتن این تیم، در جدول رده بندی، از منطقه سقوط عبور کند و سهمیه خود را در رقابت های لیگ برتر حفظ کند.
تیم فوتبال سپیدرود رشت طی هفته گذشته و در هفته بیست و پنجم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور موفق شد تیم قدرتمند و مدعی تراکتورسازی تبریز را با نتیجه سه بر یک شکست دهد و روز گذشته نیز درجم بوشهر برابر پارس جنوبی به نتیجه مساوی 2 بر 2 دست یافت.
با توجه به کسب این نتایج، هم اکنون فوتبال دوستان گیلانی به خصوص طرفداران سپدرود منتظر پیروزی این تیم در دیدار خانگی سپیدرود برابر تیم فولاد خوزستان هستند تا بتوانند با روحیه بسیار خوب رو در روی تیم نفت مسجد سلیمان قرار گیرند.
به هرحال باید منتظر ماند تا این چهار هفته پایانی رقابت های لیگ برتر نیز سپری شود تا وضعیت تیم های سقوط کننده مشخص شود که در این بین، به طور قطع رقابت بسیار سختی بین تیم های سپیدرود و نفت مسجد سلیمان وجود خواهد داشت.
7285 /6030
7285
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.