به گزارش ایرنا فرهاد دلق پوش عصر سه شنبه در شرکت تولیدی پگاه گیلان و در جمع خبرنگاران استان، با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط رهبر انقلاب تصریح کرد: همه باید به سمت رونق تولید و رفع مشکلات اقتصادی گام بردارند.
وی هدف از برگزاری بازدیدهای صنعتی سازمان صمت گیلان را کمک به ایجاد کارآفرینی ، رفع مشکلات و موانع توسط سفیران صنعتی عنوان و اضافه کرد: با توجه به اهمیت آموزش در جامعه تولید دانش بدون خروجی مناسب کاری بیهوده است بر این اساس برنامه ریزی برای پرورش نیروی تخصصی و مورد نیاز بازار کار برای رفع مشکل بیکاری از مهمترین نیازهای جامعه می باشد.
دلق پوش افزود : امسال سال رونق و تولید نامگذاری شده؛ گیلانی ها افرادی خلاق ، توانمند و دارای ایده بالایی هستند و این خصوصیات نوید رسیدن به ظرفیت های بالای صنعتی را می دهد.
رئیس سازمان صمت گیلان بیان داشت: اولویت ما در سال جدید، رونق تولید و سرپا نگه داشتن واحدهای تولید و بروز رسانی و حمایت از آنهاست.
دلق پوش در خاتمه سخنانش هفت محور اصلی تمرکز بر رونق تولید، نگاه ویژه به معادن، توجه به صنایع دانش بنیان، توسعه همکاری های بین المللی با رویکرد دیپلماسی اقتصادی، توسعه محصولات صادرات محور و حمایت از توسعه صادرات، رفع موانع تولید، توجه به مسئولیت های اجتماعی در حوزه صنعت و برجسته سازی نقش صنعت در مسئولیت های اجتماعی را برنامه های اصلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در سال جاری عنوان کرد.
بیش از سه هزار و یکصد واحد صنعتی در گیلان فعال است.
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.