مازیار غلامی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشاندهنده استقرار سامانه کم فشار طی 48 ساعت آینده در منطقه است بنابراین در بعضی نقاط وزش باد گرم بویژه در ارتفاعات و دامنه ها گاهی شدید یا خیلی شدید مورد انتظار است.
وی ادامه داد: گاهی با شمالی شدن جریانات و افزایش رطوبت، وقوع پدیده مه و کاهش دید افقی در برخی نواحی جلگه ای دور از انتظار نیست و طی این مدت گاهی با شکل گیری ناپایداری بویژه طی فردا (چهارشنبه) در بعضی نقاط رگبار باران و احتمال رعد و برق بویژه در ارتفاعات و دامنه های غربی و جنوب شرقی مورد انتظار است.
غلامی اضافه کرد: از پنجشنبه با نفوذ تدریجی سامانه بارشی، ابرناکی ، مه آلود بودن هوا، روند کاهش دما، در بعضی ساعت ها بارندگی و وزش باد تا اواسط هفته آینده پیش بینی می شود.
وی آسمان امروز گیلان را کمی تا نیمه ابری، بعضی نقاط جلگه ای مه، گاهی افزایش ابر، پاره ای نقاط وزش باد گرم بویژه در ارتفاعات و دامنه ها ، گاهی شدید یا خیلی شدید عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را کمی تا نیمه ابری، بعضی نقاط جلگه ای مه، پاره ای نقاط وزش باد گرم بویژه در ارتفاعات و دامنه ها گاهی شدید یا خیلی شدید، رگبار باران و احتمال رعد و برق و تگرگ بویژه در ارتفاعات و دامنه های غربی و جنوب شرقی پیش بینی کرد.
غلامی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته با را 29 درجه مربوط به منجیل و کمینه دمای فردا در استان را با 12 درجه مربوط به لاهیجان، رودسر و دیلمان ذکر کرد.
وی بیشینه دمای امروز رشت را نیز 24 درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان گیلان را 13 درجه عنوان کرد.
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.