دولت آمریکا و در راس آن دونالد ترامپ در حالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در آستانه روز پاسدار در لیست گروه ها و سازمان های تروریستی دنیا قرار داده که سپاه را باید دژ مستحکمی در برابر تمام گروه های تروریستی منطقه و حتی دنیا قلمداد کرد؛ نهاد مردمی که در سال 1357 به دستور امام خمینی (ره) بنا نهاده شد و هم اکنون با گذشت بیش از 40 سال از پیروزی انقلاب نقش مهمی در حفظ و بقای دستاوردهای انقلاب داشته است. متاسفانه دولت آمریکا مغرضانه و خصمانه نهاد سپاه پاسداران را تروریست نامیده و هیچ اطلاعی از آسیب هایی که خود نهاد سپاه از تروریسم متحمل شده ندارد.
سپاه پاسداران در اوایل انقلاب سردمدار مقابله با گروه های تروریستی مثل منافقین بوده، گروه هایی که با حمایت کشورهای آمریکا، اسراییل و... مردم بی دفاع و جوانان انقلابی این مرز و بوم را به خاک و خون می کشیدند تا باعث رعب و وحشت مردم شوند و آنها را از اهداف شان دور کنند. در همین ارتباط با نگاهی به شهدای ترور که توسط همین گروه های تروریستی در جای جای کشورمان به شهادت رسیده اند خود گویای مظلومیت سپاه است؛ اکثر شهدا که در صف اول مبارزه با تروریسم و ترور بودند جوانان و پاسداران سپاه بودند.
از اینها گذشته در طول 8 سال جنگ تحمیلی که کشور متجاوز عراق با حمایت مطلق کشورهای سلطه گری مثل آمریکا ، انگلیس و... به آب و خاک ما تجاوز کرد و به شیوه های ضدانسانی جوانان بسیاری را به شهادت رساند، این نهاد سپاه پاسداران بود که در کنار ارتش، بسیج و دیگر قوای داخلی به مبارزه با متجاوزان خارجی پرداخت و در ادامه نیز ضمن همکاری با نیروی انتظامی به خوبی از مرزهای کشورمان حفاظت کرده و همه نقشه های گروه های منافق و تروریستی را در همان نطفه نیست و نابود کرده و هرگز به آنان اجازه ورود و تجاوز به این آب و خاک را نداده و این میسر نمی شد مگر با ایثارگری، فداکاری، رشادت و شهادت طلبی بسیاری از پاسداران بی ادعایی که از فرزندان همین مردم ستم کشیده و انقلابی بودند.
آیا آقای ترامپ نمی داند که طالبان، القاعده و گروه های تکفیری، داعشی و ... در خاورمیانه و کشورهای عربی چه اقدامات تروریستی را با مردم بی گناه و کشورهای این حوزه نمودند و چه خیانت هایی را در حق مواهب الهی و آثار تاریخی و تمدنی کشورهای عراق، سوریه، یمن، ترکیه، افغانستان و... انجام دادند که فقط و فقط سپاه پاسداران ایران به مقابله با آنها برخواسته و آنها را سرجایشان نشانده است؟!
آیا چنین جریانی که خود با تروریسم مقابله می کند، می تواند یک سازمان تروریستی باشد؟! آیا این همه فجایعی که در سوریه و عراق بوسیله گروه آمریکایی و اسراییلی داعش انجام شد و سپاه پاسداران ایران که تنها منجی و پناهگاه مردم این کشورها بود می تواند جزو گروه های تروریستی باشد؟
خیر؛ هرگز! اما آقای ترامپ مسئله این است که شما نمی خواهید این موضوع را هرگز باور کنید و این ماجرا در طول تاریخ به خوبی بر ما اثبات شده است و اصولا از آنجایی که شما از بالا به پایین با کشورها صحبت می کنید و فجایع رقت بار عوامل خود را نمی بینید باید هم ما را تروریست بدانید! اما یک چیزی هست و آن هم اینکه وقتی در خلیج فارس ناو جنگی و هواپیمابر شما هواپیمای مسافربری ایرانی را با بیش از 250 مسافر اعم از زن و مرد و کودک بی گناه هدف موشک قرار می دهد واژه تروریسم را بهتر درک می کنیم!
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.