به گزارش خبرنگار ایرنا، میرشمس مومنی زاده عصر یکشنبه در نشست ستاد ساماندهی جوانان شهرستان رشت با تبریک فرارسیدن هفته جوان افزود: مولفه ها و مقوله ها در ارتباط با جوانان بایستی پرداخته شود نه این که تنها حرفش را بزنیم و صورتجلسه ای تنظیم کنیم.
وی جوانان را با ارزش ترین سرمایه های کشور و آینده سازان جامعه عنوان و با اشاره به تشریح برنامه های هفته جوان در این جلسه اظهار کرد: بایستی با حساسیت به مقوله جوان و هفته جوان بپردازیم، ظرفیت ها و قابلیت های ما بیشتر از این است.
فرماندار شهرستان رشت خاطر نشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان به عنوان متولی جوانان از یک هفته قبل بایستی برنامه های هفته جوان را پی گیری می کرد و در جلسه امروز ستاد ساماندهی امور جوانان به عنوان دبیر ستاد جمع بندی و گزارش های لازم را ارائه می داد.
وی با تاکید بر این مطلب که فرصت زیادی تا هفته جوان نداریم و بایستی از این فرصت باقیمانده حداکثر استفاده را برای برگزاری برنامه های این هفته داشته باشیم، تصریح کرد: این که جلسه ای گذاشته و چند برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و غیره برای جوانان بگذاریم و بگوییم به وظایف خودمان عمل کردیم، خوب است اما کافی نیست.
مومنی زاده در ادامه سخنانش اظهار داشت: آسیب های اجتماعی در ارتباط با جوانان مسئله مهمی است که دستگاه های فرهنگی بایستی در این زمینه برنامه داشته باشند.
وی سازمان های مردم نهاد و تشکل های غیردولتی را ظرفیت بسیار خوبی دانست و خاطرنشان کرد: بایستی از این سازمان های مردم نهاد در حوزه جوانان بیش از پیش بهره بگیریم، بنابراین پیشنهاد می شود که جلسه ای با حضور تمامی سمن ها در شهرستان برگزار کنیم.
فرماندار رشت از برگزاری جلسه ای با حضور او با هدف تجلیل از جوانان برگزیده در زمینه های مختلف در فرمانداری این شهرستان خبر داد.
در این جلسه هر یک از دستگاه ها برنامه های خود به مناسبت هفته جوان را ارائه دادند.
26 فروردین تا اول اردیبهشت هفته جوان نام گرفته است.
شهرستان رشت با شش بخش ، 293 روستا و 18 دهستان، دارای 930 هزار نفر جمعیت است که 60درصد آنها شهری و 40 درصد روستایی هستند.
7286 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.