به گزارش روز یکشنبه ایرنا محمدرضا محسنی در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان شفت اظهار داشت: سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان فرصتی مناسب برای پرداختن به جایگاه و مطالبات جوانان است.
وی صداقت، صراحت، پویایی و نواندیشی را مهمترین شاخصه های جوانی دانست و با بیان اینکه عدم ساماندهی امور جوانان شهرستان همواره در نشست ها و گفتگوهایی که به مناسبت های مختلف با جوانان داشته، مطرح شده ، افزود: جایگاه اداره کل ورزش و جوانان گیلان و دستگاه ذیربط شهرستانی در ساماندهی امور جوانان باید مشخص و پررنگ باشد و اداره شهرستان در این راستا وظیفه مند است و باید مسایل و موضوعات این حوزه را به طور مستمر پیگیری کند.
محسنی با اشاره به اینکه مدیران استانی ورزش و جوانان صدای جوانان شهرستان شفت به ویژه بانوان را بشنوند، گفت: جوانان نیروی محرکه جامعه هستند و توانمندی های آنان باید دیده شود.
وی بر ضرورت ساماندهی جوانان مستعد ، ورزشکاران ، قهرمانان ملی ، کشوری و استانی گفت: کمیته های ساماندهی جوانان باید توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان تشکیل شود.
نماینده عالی دولت در شفت خواستار برگزاری جشن روز جوان و تجلیل از قهرمانان شهرستان شد و بر لزوم همکاری دستگاه های فرهنگی در برگزاری این برنامه با اداره ورزش و جوانان تاکید کرد.
شهرستان شفت با دو بخش مرکزی و احمدسرگوراب، در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
11 شعبان ماه همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) روز جوان نامگذاری شده و طی یک هفته برنامه ها و مراسم های مختلفی به این مناسبت در سراسر کشور اجرا و امسال 28 فروردین هفته جوان آغاز می شود.
7294/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.