به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیم های فوتبال سپیدرود رشت و تراکتورسازی تبریز عصر جمعه در هفته بیست و پنجم رقابت های فوتبال لیگ برتر در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم سپیدرود با نتیجه سه بر یک ، حریف خود را شکست داد.
با توجه به اینکه این بازی بین دو تیم پرطرفدار انجام می شد و ضمن اینکه هوای رشت بسیار خوب بود، طرفداران زیادی از این مسابقه استقبال کردند و بیش از هشت هزار تماشاگر خود را به ورزشگاه رسانده تا از نزدیک نظاره گر این بازی باشند.
تماشاگران حاضر در ورزشگاه قبل از بازی و همچنین هنگام مسابقه به شدت از تیم خود حمایت می کردند که با توجه به تعداد بیشتر طرفداران سپیدرود و همچنین پیروزی دلچسب این تیم، طرفداران سرخپوشان رشتی بیشتر از تیم خود حمایت و سپیدرود را مورد تشویق قرار دادند و در یکی از معدود دفعات انزلی چی ها و تیم ملوان در ورزشگاه رشت توسط طرفداران سپیدرود با شعارهایی همچون ' آبای امی براره' و ' حیران نگین گیلانه' ورزشگاه را به وجد آوردند.
همچنین تعدادی از هواداران تیم فوتبال نساجی مازندران با پرچم های مربوط به تیم خود در بین طرفداران سپیدرود حضور یافته و سرخپوشان رشتی را مورد تشویق قرار دادند که این امر باعث شد تا طرفداران سپیدرود نیز تیم نساجی را تشویق کنند.
هنگام ورود دو تیم به داخل زمین ، بازیکنان و کادر فنی هر دو تیم به شدت توسط تماشاگران خود مورد تشویق قرار گرفتند که البته تماشاگران سپیدرود علاوه بر تشویق تیم خود ، محسن فزوزان دروازه رشتی تیم تراکتورسازی تبریز را نیز تشویق کردند؛ فروزان با هفت کلین شیت و پس از 740 دقیقه که دروازه خود را بسته نگه داشته بود پا به این بازی گذاشت اما با دریافت گل در دقیقه دوم نتوانست رکورد کلین شیت حسین حسینی را در ادامه لیگ برتر بشکند.
در جریان این بازی ، بارها بازیکنان و کادر فنی دو تیم به تصمیمات داور اعتراض کردند که این اعتراضات در دقایق پایانی بیشتر و باعث شد تا داور این دیدار به تعدادی از بازیکنان در دقایق تلف شده کارت زرد نشان دهد و یک بازیکن تراکتورسازی را نیز اخراج کند.
با توجه به اشتباهاتی که محسن فروزان دروازه بان تراکتورسازی تبریز در این بازی مرتکب و باعث به ثمر رسیدن گل اول سپیدرود شد، گفته می شود زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی که از نحوه نمایش دروازه بان تیمش ناراضی است، اعلام کرده که فروزان باید به کمیته انضباطی باشگاه رفته و تا زمان اعلام کمیته انضباطی در خصوص عملکردش در این دیدار، حق شرکت در تمرینات را ندارد.
با به صدا درآمدن سوت پایان بازی، طرفداران دو تیم دو چهره متفاوت داشتند؛ طرفداران تراکتورسازی که سودای قهرمانی در سر دارند و انتظار پیروزی تیم خود را داشتند، از این شکست سنگین بسیار مغموم بودند و طرفداران سپیدرود از کسب این پیروزی دلچسب ، سر از پا نمی شناختند و در پایان بازی نیز به جشن و پایکوبی پرداختند.
پیش از این بازی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با کسب 49 امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی قرار داشت و یکی از شانس های کسب عنوان قهرمانی بود و تیم سپیدرود نیز با 15 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی جای داشت.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.